Reinchard Napisano 19 Sierpień 2014 Napisano 19 Sierpień 2014 Zakładam nowy temat odnoszący się bezpośrednio do mojego poprzedniego, bo myślę, że na ten problem natrafiają również inni, a mi nie udało się wygooglować odpowiedzi. Chodzi o modyfikator STL Check. Nałożyłem go na siatkę którą wykonałem w 3ds Max 2010, za pomoca graphite tool. W owej siatce miałem parę "luk" które wypełniałam bridgem. Teraz STL Check pokazuje mi błąd multiple edges na kilkunastu edgach. Problem w tym, że nie bardzo wiem jak to naprawić. Kasuję edge opcją remove, tworze nowego - nic, STL Check dalej uważa że ten nowy edge jest "multiple". Kasuję całego face'a, bridguje wszystko na nowo - dalej ten sam błąd. Jak się tego pozbyć? I o co dokładnie w tym chodzi? Wszystko na mój gust wygląda ok - krawędź jest pojedyncza, łączy ze sobą wierzchołki, które też nie sa podówjne, więc w czym problem?
2013 Napisano 19 Sierpień 2014 Napisano 19 Sierpień 2014 Zacznij od zaznaczenia wszystkich vertexów, następnie skorzystaj z WELD. Uprzednio możesz sprawdzić za pomocą XView, co tam się na siebie nakłada.
Reinchard Napisano 19 Sierpień 2014 Autor Napisano 19 Sierpień 2014 Weld zrobiłem - to było pierwze co przyszło mi do głowy. Tak jak pisałem wcześniej - gdy kasuję edge nie widze pod nim innego, który by się na niego nakładał.
Reinchard Napisano 19 Sierpień 2014 Autor Napisano 19 Sierpień 2014 Ok, wysyłam cały bo niewiele waży - jest już nałożony STL Check http://speedy.sh/9MGZf/mult-edge.max
2013 Napisano 19 Sierpień 2014 Napisano 19 Sierpień 2014 Na cyckach masz dwa trójkąty, jak je zaznaczysz za pomocą selelekcji BORDER, to zobaczysz, że vertexy nie są zweldowane bo selekcja obejmuje więcej niż 3 EDGE trójkąta. Zatem zaznacz wszystkie vertexy i ustaw: Weld Threshold: 0,1 U mnie była taka różnica. Before: 2523 After: 2519 Natomiast reszta modelu ma kilka otworów, zastosuj na nich CAP, jeśli są jakieś n-gony tnij CUT TOOL. Koniecznie korzystaj z xView!
Rekomendowane odpowiedzi