PeterNoOne Napisano 19 Sierpień 2014 Napisano 19 Sierpień 2014 Jak zrobić żeby otekturować obiekt składający się kilku polygonów, dla przykładu sześcian. Każdy polygon ma mieć osobną teksture i każdy polygon ma mieć inny UV map. Próbowałem to zrobić z edit poly ale działa tylko do jednego polygonu, każdy kolejny kasuje ustawienia poprzedniego.
Dynamico Napisano 19 Sierpień 2014 Napisano 19 Sierpień 2014 Dodajesz modyfikator editpoly (z listy modyfikatorów na "palecie" Modify -> zaznaczasz polygon (polygony) -> UVWmap dodajesz kolejny modyfikator editpoly -> zaznaczasz polygon (polygony) -> UVWmap itd. Na koniec dodaj jeszcze raz editpoly. Jeżeli chodzi o tekstury to możesz nadawać różne materiały zaznaczonym polygonom "wprost" (np. przeciągając materiał z edytora na wyróżniony polygon), albo nadając polygonom różne ID. Potem tworzysz materiał typu MultiSub i nakładasz go na cały obiekt. "Podmateriały" pojawią się zgodnie z nadanymi ID.
Rekomendowane odpowiedzi