Skocz do zawartości

Teksturowanie polygonów w maxie. Różne UV map'y do jednego obiektu.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak zrobić żeby otekturować obiekt składający się kilku polygonów, dla przykładu sześcian. Każdy polygon ma mieć osobną teksture i każdy polygon ma mieć inny UV map. Próbowałem to zrobić z edit poly ale działa tylko do jednego polygonu, każdy kolejny kasuje ustawienia poprzedniego.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Dodajesz modyfikator editpoly (z listy modyfikatorów na "palecie" Modify -> zaznaczasz polygon (polygony) -> UVWmap

dodajesz kolejny modyfikator editpoly -> zaznaczasz polygon (polygony) -> UVWmap itd. Na koniec dodaj jeszcze raz editpoly.

Jeżeli chodzi o tekstury to możesz nadawać różne materiały zaznaczonym polygonom "wprost" (np. przeciągając materiał z edytora na wyróżniony polygon), albo nadając polygonom różne ID. Potem tworzysz materiał typu MultiSub i nakładasz go na cały obiekt. "Podmateriały" pojawią się zgodnie z nadanymi ID.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności