Skocz do zawartości

Modelowanie do gier/animacji


furia

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

niczym .

 

Czyli do animacji tak samo trzeba trzaskać lowpoly?

Wydaje mi się że gry a animacja to trochę inna sprawa, gry są real time a animacje renderuje się raz i można oglądać więc chyba liczba poligonów nie ma w przypadku animacji znaczenia? jeśli się myle proszę o sprowadzenie na ziemie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest różnica w modelowaniu obiektów statycznych i animowanych, szczególnie postaci. Jak modelujesz pomnik, to figura ma po prostu dobrze wyglądać i siatka ma być dopasowana do tego celu. Natomiast przygotowanie modelu postaci do animacji wymaga przede wszystkim odpowiedniego zagęszczenia siatki w przegubach.

Różnica zaś pomiędzy animacją filmową a animacją do gier jest taka, że animację do gry ograniczają możliwości silnika, a do filmu nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności