Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Chciałbym aby osoby bardziej doświadczone odpowiedziały mi na pytanie,

czym dokładnie różni się modelowanie do gier od modelowania do animacji/filmów

Z góry dzięki za odpowiedzi

 

Pzdr

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor
niczym .

 

Czyli do animacji tak samo trzeba trzaskać lowpoly?

Wydaje mi się że gry a animacja to trochę inna sprawa, gry są real time a animacje renderuje się raz i można oglądać więc chyba liczba poligonów nie ma w przypadku animacji znaczenia? jeśli się myle proszę o sprowadzenie na ziemie

Napisano

zależy od specyfikacji. a samo modelowanie to po prostu modelowanie.

Napisano

Jest różnica w modelowaniu obiektów statycznych i animowanych, szczególnie postaci. Jak modelujesz pomnik, to figura ma po prostu dobrze wyglądać i siatka ma być dopasowana do tego celu. Natomiast przygotowanie modelu postaci do animacji wymaga przede wszystkim odpowiedniego zagęszczenia siatki w przegubach.

Różnica zaś pomiędzy animacją filmową a animacją do gier jest taka, że animację do gry ograniczają możliwości silnika, a do filmu nie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności