Napisano 24 Sierpień 201410 l Witam, Chciałbym aby osoby bardziej doświadczone odpowiedziały mi na pytanie, czym dokładnie różni się modelowanie do gier od modelowania do animacji/filmów Z góry dzięki za odpowiedzi Pzdr
Napisano 24 Sierpień 201410 l Autor niczym . Czyli do animacji tak samo trzeba trzaskać lowpoly? Wydaje mi się że gry a animacja to trochę inna sprawa, gry są real time a animacje renderuje się raz i można oglądać więc chyba liczba poligonów nie ma w przypadku animacji znaczenia? jeśli się myle proszę o sprowadzenie na ziemie
Napisano 25 Sierpień 201410 l Jest różnica w modelowaniu obiektów statycznych i animowanych, szczególnie postaci. Jak modelujesz pomnik, to figura ma po prostu dobrze wyglądać i siatka ma być dopasowana do tego celu. Natomiast przygotowanie modelu postaci do animacji wymaga przede wszystkim odpowiedniego zagęszczenia siatki w przegubach. Różnica zaś pomiędzy animacją filmową a animacją do gier jest taka, że animację do gry ograniczają możliwości silnika, a do filmu nie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto