furia Napisano 24 Sierpień 2014 Share Napisano 24 Sierpień 2014 Witam, Chciałbym aby osoby bardziej doświadczone odpowiedziały mi na pytanie, czym dokładnie różni się modelowanie do gier od modelowania do animacji/filmów Z góry dzięki za odpowiedzi Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 24 Sierpień 2014 Share Napisano 24 Sierpień 2014 niczym . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
furia Napisano 24 Sierpień 2014 Autor Share Napisano 24 Sierpień 2014 niczym . Czyli do animacji tak samo trzeba trzaskać lowpoly? Wydaje mi się że gry a animacja to trochę inna sprawa, gry są real time a animacje renderuje się raz i można oglądać więc chyba liczba poligonów nie ma w przypadku animacji znaczenia? jeśli się myle proszę o sprowadzenie na ziemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 24 Sierpień 2014 Share Napisano 24 Sierpień 2014 zależy od specyfikacji. a samo modelowanie to po prostu modelowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 25 Sierpień 2014 Share Napisano 25 Sierpień 2014 Jest różnica w modelowaniu obiektów statycznych i animowanych, szczególnie postaci. Jak modelujesz pomnik, to figura ma po prostu dobrze wyglądać i siatka ma być dopasowana do tego celu. Natomiast przygotowanie modelu postaci do animacji wymaga przede wszystkim odpowiedniego zagęszczenia siatki w przegubach. Różnica zaś pomiędzy animacją filmową a animacją do gier jest taka, że animację do gry ograniczają możliwości silnika, a do filmu nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się