Napisano 27 Sierpień 201410 l Mam pewien problem gdyż nie wiem w jaki sposób juz zapisać postać w Mayji by szło ją otworzyć w MoBu tak by automatycznie tworzył się NOD pt. Character. Przeglądałem różne poradniki z eksportem między tymi dwoma softami i za każdym razem u osób prezentujących po załadowaniu FBX np. z pulpitu do Mayji tworzył im się w MoBu NOD "Character".. Może ktoś mnie olśni i doda skrzydeł ?
Napisano 28 Sierpień 201410 l Nie stworzy sie automatycznie, chyba, ze skryptem. Mozesz takiego charactera stworzyc chyba w Majce wczesniej i zapisac. Chyba.
Napisano 28 Sierpień 201410 l jeśli masz kości ponazywane zgodnie z motionbuilderowym templatem to characterize robi się automatycznie. Ale to działa tylko na szkielecie, nie na rigu. Ale automatycznie Ci się raczej nie stworzy musisz stworzyć sam (wtedy tylko przeciągasz z asset browsera na kostkę) lub skryptem.
Napisano 28 Sierpień 201410 l Autor Hmm.. myślałem, iż automatycznie gdyż chodziło mi między innymi o to co odbywa się w tym fragmencie od 2:37. Postać z Mayji zapisał sobie do FBX i po imporcie jej w MoBu tworzy mu się automatycznie ten nod. [video=youtube_share;szWjeVWP1C0]http://youtu.be/szWjeVWP1C0?t=2m37s
Napisano 28 Sierpień 201410 l On uzywa postaci o nazwie Mia i jest to postac przykladowa w Motionbuilderze, na pewno nie robil tego w Majce. Character nie robi sie automatycznie po importowaniu postaci, moze sie najwyzej automatycznie wypelnic nazwami kosci, jezeli te sa odpowiednie, ale i tak trzeba go sobie stworzyc:) Zrob sobie swoj character jak potrzebujesz, to zajmuje dwie minuty.
Napisano 28 Sierpień 201410 l Autor No tak teraz już wszystko wiem więc jutro biorę się do pracy z tematem :) Wielkie dzięki za naprowadzenie !
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto