Skocz do zawartości

Postać z Mayji do MoBu jako Character NOD


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam pewien problem gdyż nie wiem w jaki sposób juz zapisać postać w Mayji by szło ją otworzyć w MoBu tak by automatycznie tworzył się NOD pt. Character. Przeglądałem różne poradniki z eksportem między tymi dwoma softami i za każdym razem u osób prezentujących po załadowaniu FBX np. z pulpitu do Mayji tworzył im się w MoBu NOD "Character".. Może ktoś mnie olśni i doda skrzydeł ?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

jeśli masz kości ponazywane zgodnie z motionbuilderowym templatem to characterize robi się automatycznie. Ale to działa tylko na szkielecie, nie na rigu. Ale automatycznie Ci się raczej nie stworzy musisz stworzyć sam (wtedy tylko przeciągasz z asset browsera na kostkę) lub skryptem.

Napisano

On uzywa postaci o nazwie Mia i jest to postac przykladowa w Motionbuilderze, na pewno nie robil tego w Majce.

 

Character nie robi sie automatycznie po importowaniu postaci, moze sie najwyzej automatycznie wypelnic nazwami kosci, jezeli te sa odpowiednie, ale i tak trzeba go sobie stworzyc:)

 

Zrob sobie swoj character jak potrzebujesz, to zajmuje dwie minuty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności