Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam pewien problem gdyż nie wiem w jaki sposób juz zapisać postać w Mayji by szło ją otworzyć w MoBu tak by automatycznie tworzył się NOD pt. Character. Przeglądałem różne poradniki z eksportem między tymi dwoma softami i za każdym razem u osób prezentujących po załadowaniu FBX np. z pulpitu do Mayji tworzył im się w MoBu NOD "Character".. Może ktoś mnie olśni i doda skrzydeł ?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie stworzy sie automatycznie, chyba, ze skryptem.

 

Mozesz takiego charactera stworzyc chyba w Majce wczesniej i zapisac. Chyba.

Napisano

jeśli masz kości ponazywane zgodnie z motionbuilderowym templatem to characterize robi się automatycznie. Ale to działa tylko na szkielecie, nie na rigu. Ale automatycznie Ci się raczej nie stworzy musisz stworzyć sam (wtedy tylko przeciągasz z asset browsera na kostkę) lub skryptem.

Napisano
  • Autor

Hmm.. myślałem, iż automatycznie gdyż chodziło mi między innymi o to co odbywa się w tym fragmencie od 2:37. Postać z Mayji zapisał sobie do FBX i po imporcie jej w MoBu tworzy mu się automatycznie ten nod.

[video=youtube_share;szWjeVWP1C0]http://youtu.be/szWjeVWP1C0?t=2m37s

Napisano

On uzywa postaci o nazwie Mia i jest to postac przykladowa w Motionbuilderze, na pewno nie robil tego w Majce.

 

Character nie robi sie automatycznie po importowaniu postaci, moze sie najwyzej automatycznie wypelnic nazwami kosci, jezeli te sa odpowiednie, ale i tak trzeba go sobie stworzyc:)

 

Zrob sobie swoj character jak potrzebujesz, to zajmuje dwie minuty.

Napisano
  • Autor

No tak teraz już wszystko wiem więc jutro biorę się do pracy z tematem :) Wielkie dzięki za naprowadzenie !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności