Mirrage Posted August 27, 2014 Share Posted August 27, 2014 Mam pewien problem gdyż nie wiem w jaki sposób juz zapisać postać w Mayji by szło ją otworzyć w MoBu tak by automatycznie tworzył się NOD pt. Character. Przeglądałem różne poradniki z eksportem między tymi dwoma softami i za każdym razem u osób prezentujących po załadowaniu FBX np. z pulpitu do Mayji tworzył im się w MoBu NOD "Character".. Może ktoś mnie olśni i doda skrzydeł ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reanimator Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 Nie stworzy sie automatycznie, chyba, ze skryptem. Mozesz takiego charactera stworzyc chyba w Majce wczesniej i zapisac. Chyba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kroopson Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 jeśli masz kości ponazywane zgodnie z motionbuilderowym templatem to characterize robi się automatycznie. Ale to działa tylko na szkielecie, nie na rigu. Ale automatycznie Ci się raczej nie stworzy musisz stworzyć sam (wtedy tylko przeciągasz z asset browsera na kostkę) lub skryptem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirrage Posted August 28, 2014 Author Share Posted August 28, 2014 Hmm.. myślałem, iż automatycznie gdyż chodziło mi między innymi o to co odbywa się w tym fragmencie od 2:37. Postać z Mayji zapisał sobie do FBX i po imporcie jej w MoBu tworzy mu się automatycznie ten nod. [video=youtube_share;szWjeVWP1C0]http://youtu.be/szWjeVWP1C0?t=2m37s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kroopson Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 prawdopodobnie w majce juz mial zrobiony characterize. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reanimator Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 On uzywa postaci o nazwie Mia i jest to postac przykladowa w Motionbuilderze, na pewno nie robil tego w Majce. Character nie robi sie automatycznie po importowaniu postaci, moze sie najwyzej automatycznie wypelnic nazwami kosci, jezeli te sa odpowiednie, ale i tak trzeba go sobie stworzyc:) Zrob sobie swoj character jak potrzebujesz, to zajmuje dwie minuty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirrage Posted August 28, 2014 Author Share Posted August 28, 2014 No tak teraz już wszystko wiem więc jutro biorę się do pracy z tematem :) Wielkie dzięki za naprowadzenie ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now