Jump to content

Postać z Mayji do MoBu jako Character NOD


Mirrage

Recommended Posts

Mam pewien problem gdyż nie wiem w jaki sposób juz zapisać postać w Mayji by szło ją otworzyć w MoBu tak by automatycznie tworzył się NOD pt. Character. Przeglądałem różne poradniki z eksportem między tymi dwoma softami i za każdym razem u osób prezentujących po załadowaniu FBX np. z pulpitu do Mayji tworzył im się w MoBu NOD "Character".. Może ktoś mnie olśni i doda skrzydeł ?

Link to comment
Share on other sites

jeśli masz kości ponazywane zgodnie z motionbuilderowym templatem to characterize robi się automatycznie. Ale to działa tylko na szkielecie, nie na rigu. Ale automatycznie Ci się raczej nie stworzy musisz stworzyć sam (wtedy tylko przeciągasz z asset browsera na kostkę) lub skryptem.

Link to comment
Share on other sites

On uzywa postaci o nazwie Mia i jest to postac przykladowa w Motionbuilderze, na pewno nie robil tego w Majce.

 

Character nie robi sie automatycznie po importowaniu postaci, moze sie najwyzej automatycznie wypelnic nazwami kosci, jezeli te sa odpowiednie, ale i tak trzeba go sobie stworzyc:)

 

Zrob sobie swoj character jak potrzebujesz, to zajmuje dwie minuty.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy