Napisano 29 Sierpień 201410 l Zwroćcie uwagę jak wygląda scena w viewporcie a jak wygląda w renderze. W poprzednich wersjach 3ds max scena renderowana byla tak jak ją widać w edytorze... Jak w tej wersji ustawic zeby bylo prawidlowo? Obrazek tła przeciągnałem z pulpitu wprost do 3ds maxa Edytowane 29 Sierpień 201410 l przez Jonasz Osmenda
Napisano 29 Sierpień 201410 l i zapewne pozwoliłeś aby zostało ono założone tak do widoku jak do environmentu, sprawdź jak masz ustawione mapowanie tej tekstury która został przypięta do environmentu , koordynaty mapowania ustaw na environ i opcje screen
Napisano 29 Sierpień 201410 l Autor @skalpel3d wlasciwie tylko przeciągnąłem grafikę i ok przy tej czynnosci nie wybiera sie opcji aby na cos pozwolic. Nie bardzo rozumiem gdzie mialbym sprawdzić mapowanie tej tekstury, mozesz mi wyjaśnic?
Napisano 29 Sierpień 201410 l Environment zobacz czy masz wjako background podpiętą mapkę która umieszczałeś ? jeśli tak przeciągnij ja z opcja instance do edytora materiału i w nim będziesz mógł ustawić parametry koordynatów bitmapy Edytowane 29 Sierpień 201410 l przez skalpel3d
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto