Jonasz Osmenda Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 (edited) Zwroćcie uwagę jak wygląda scena w viewporcie a jak wygląda w renderze. W poprzednich wersjach 3ds max scena renderowana byla tak jak ją widać w edytorze... Jak w tej wersji ustawic zeby bylo prawidlowo? Obrazek tła przeciągnałem z pulpitu wprost do 3ds maxa Edited August 29, 2014 by Jonasz Osmenda Link to comment Share on other sites More sharing options...
skalpel3d Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 i zapewne pozwoliłeś aby zostało ono założone tak do widoku jak do environmentu, sprawdź jak masz ustawione mapowanie tej tekstury która został przypięta do environmentu , koordynaty mapowania ustaw na environ i opcje screen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasz Osmenda Posted August 29, 2014 Author Share Posted August 29, 2014 @skalpel3d wlasciwie tylko przeciągnąłem grafikę i ok przy tej czynnosci nie wybiera sie opcji aby na cos pozwolic. Nie bardzo rozumiem gdzie mialbym sprawdzić mapowanie tej tekstury, mozesz mi wyjaśnic? Link to comment Share on other sites More sharing options...
skalpel3d Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 (edited) Environment zobacz czy masz wjako background podpiętą mapkę która umieszczałeś ? jeśli tak przeciągnij ja z opcja instance do edytora materiału i w nim będziesz mógł ustawić parametry koordynatów bitmapy Edited August 29, 2014 by skalpel3d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasz Osmenda Posted August 29, 2014 Author Share Posted August 29, 2014 @skalpel3d Dzieki :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now