Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Zwroćcie uwagę jak wygląda scena w viewporcie a jak wygląda w renderze.

W poprzednich wersjach 3ds max scena renderowana byla tak jak ją widać w edytorze...

Jak w tej wersji ustawic zeby bylo prawidlowo?

Obrazek tła przeciągnałem z pulpitu wprost do 3ds maxa

Zrzut%20ekranu%202014-08-29%2012.48.15.png

Edytowane przez Jonasz Osmenda
  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

i zapewne pozwoliłeś aby zostało ono założone tak do widoku jak do environmentu, sprawdź jak masz ustawione mapowanie tej tekstury która został przypięta do environmentu , koordynaty mapowania ustaw na environ i opcje screen

Napisano

@skalpel3d wlasciwie tylko przeciągnąłem grafikę i ok przy tej czynnosci nie wybiera sie opcji aby na cos pozwolic. Nie bardzo rozumiem gdzie mialbym sprawdzić mapowanie tej tekstury, mozesz mi wyjaśnic?

Napisano (edytowane)

Environment zobacz czy masz wjako background podpiętą mapkę która umieszczałeś ? jeśli tak przeciągnij ja z opcja instance do edytora materiału i w nim będziesz mógł ustawić parametry koordynatów bitmapy

Edytowane przez skalpel3d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności