Jonasz Osmenda Napisano 29 Sierpień 2014 Napisano 29 Sierpień 2014 (edytowane) Zwroćcie uwagę jak wygląda scena w viewporcie a jak wygląda w renderze. W poprzednich wersjach 3ds max scena renderowana byla tak jak ją widać w edytorze... Jak w tej wersji ustawic zeby bylo prawidlowo? Obrazek tła przeciągnałem z pulpitu wprost do 3ds maxa Edytowane 29 Sierpień 2014 przez Jonasz Osmenda
skalpel3d Napisano 29 Sierpień 2014 Napisano 29 Sierpień 2014 i zapewne pozwoliłeś aby zostało ono założone tak do widoku jak do environmentu, sprawdź jak masz ustawione mapowanie tej tekstury która został przypięta do environmentu , koordynaty mapowania ustaw na environ i opcje screen
Jonasz Osmenda Napisano 29 Sierpień 2014 Autor Napisano 29 Sierpień 2014 @skalpel3d wlasciwie tylko przeciągnąłem grafikę i ok przy tej czynnosci nie wybiera sie opcji aby na cos pozwolic. Nie bardzo rozumiem gdzie mialbym sprawdzić mapowanie tej tekstury, mozesz mi wyjaśnic?
skalpel3d Napisano 29 Sierpień 2014 Napisano 29 Sierpień 2014 (edytowane) Environment zobacz czy masz wjako background podpiętą mapkę która umieszczałeś ? jeśli tak przeciągnij ja z opcja instance do edytora materiału i w nim będziesz mógł ustawić parametry koordynatów bitmapy Edytowane 29 Sierpień 2014 przez skalpel3d
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się