Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam mały probłem.

 

Chcę zrobić sferę z materiałem widocznym tylko po stronie zewnętrznej obiektu:

- strona zewnętrzna: materiał w kolorze niebieskim z teksturą opacity ziemskiego globu (widoczna woda - niewidoczne kontynenty)

- strona wewnętrzna: całkowicie niewidoczna (jak z włączoną opcją obiektu "backface cull" w viewporcie).

 

Efekt ma być taki żeby w miejscach gdzie jest opacity po zewnętrznej stronie sfery (kontynenty) nie było widać wewnętrznej części sfery po jej drugiej stronie.

 

Bardzo dziękuję za pomoc.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Musisz w vr material zaznaczyć "one sided material" i zflipować w normale odpowiadnią stronę, kierunek normalnych wyznacza jak działa shader. Nie powiem Ci jak dokładnie to zrobić, gdzie kliknąć itd. bo nie używam maxa, ale shadery działają tak samo wszędzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności