Napisano 29 Sierpień 201410 l Witam. Mam mały probłem. Chcę zrobić sferę z materiałem widocznym tylko po stronie zewnętrznej obiektu: - strona zewnętrzna: materiał w kolorze niebieskim z teksturą opacity ziemskiego globu (widoczna woda - niewidoczne kontynenty) - strona wewnętrzna: całkowicie niewidoczna (jak z włączoną opcją obiektu "backface cull" w viewporcie). Efekt ma być taki żeby w miejscach gdzie jest opacity po zewnętrznej stronie sfery (kontynenty) nie było widać wewnętrznej części sfery po jej drugiej stronie. Bardzo dziękuję za pomoc.
Napisano 30 Sierpień 201410 l Musisz w vr material zaznaczyć "one sided material" i zflipować w normale odpowiadnią stronę, kierunek normalnych wyznacza jak działa shader. Nie powiem Ci jak dokładnie to zrobić, gdzie kliknąć itd. bo nie używam maxa, ale shadery działają tak samo wszędzie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto