Skocz do zawartości

MODO Gamedev - smooth group


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Jeśli ktoś z was robi modele do gier na MODO, to mógłby mi polecić jak najlepiej sobie organizować pracę ze smooth grupami.

 

Czy zaznaczać edgesy i Edge/Split Normals i na 100%. Czy ciąć fizycznie model za pomocą Edge/Split.

 

Import do Maya dla animatora.

 

Nie chodzi mi o to co lepiej przechodzi i sprawniej, tylko bardziej chodzi mi tutaj o wygodę pracy, edycję tych smooth grup itd.

Edytowane przez gryzon
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności