Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam pytanie. Wiem, że da się przypisywać przedmiot do CAT - rigowej kości postaci. Jest o tym wiele tutków itd. Ja natomiast chciałbym zrobić coś odwrotnego, mianowicie przypisać kość do przedmiotu. Jest to mi o tyle potrzebne, że postać w mojej animacji dobywa miecza, który ma wyciągnąć z pochwy. Jeśli przypisuję tradycyjnie model miecza do dłoni, to utrudnia to animowanie, ponieważ pochwa powinna nadawać pewne ograniczenia ruchu. Ręka idzie w linii prostej, aż cała głownia nie zostanie obnażona. Gdybym przypisał dłoń do broni, mógłbym oddać ten efekt bez trudu, bo wystarczy żebym przesunął miecz w linii prostej do góry, a ręka sama poruszyłaby się zgodnie z ruchem miecza. Tradycyjną drogą jest bardzo trudno, ponieważ całość (ręka i miecz) zachowuje sie jakby pochwa nie istniała.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Działa!

Znalazłem też tutorial (bo dzięki Tobie, wiedziałem czego szukać :) )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.