Skocz do zawartości

teczka3d - mariuszs


mariuszs

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim,

 

Grafiką 3D zacząłem interesować się jakiś rok temu, do tej pory przerabiałem głównie tutoriale

i niestety ale do tej pory nie mogę pochwalić się czymś " w miare dobrym ".

Jak na razie potrafię jedynie w jakimś stopniu modelować, czyli można powiedzieć że rok przespałem.

Mam 23 lata i szczerze ściska mnie w środku jak widzę osoby młodsze ode mnie która reprezentują już naprawdę niezły poziom.

Zamiast użalać się w dalszym ciągu postanowiłem pełną parą ruszyć z nauką.

Soft jakiego używam to Maya i na niej będę bazował we wszystkich moich pracach(tak mi się wydaje na obecną chwile :) ).

Żeby nie uczyć się dalej samego modelowania znalazłem pewien concept na którym będę chciał bazować gdzie w końcu będę zmuszony nauczyć się texturowania,oświetlenia,w pewwnym stopniu riggowania, animacji, kompozycji.

Moim założeniem jest zrobienie krótkiej animacji na podstawie scenerii do której link jest dole.

Nie mam zamiaru w całości powielać conceptu ponieważ jego autor do tej pory mi nie odpisał i nie dał zezwolenia.

Mam nadzieję że nie będę łamał praw jeżeli tylko będzie on moją inspiracją a nie 100% kopią.

 

 

PS. Teczka ta stanowić ma przede wszystkim motywacje dla mnie do dalszej nauki oraz mam nadzieję że w tym miejscu znajdą się osoby które mnie trochę nakierują :)

 

Inspiracje :

concept - http://teamgt.com/wp-content/uploads/2008/07/vault_img_264.jpg

śnieg -

 

Edit.

Wczoraj ruszyłem powoli, na razie ustawiam i modeluje budynki.

Mam zamiar wrzucać na bieżąco postępy.

Porady itp bardzo mile widziane

Edytowane przez mariuszs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Maya 15 ma juz dobre narzedzia do UV. Poprzedni trzeba bylo bardziej sie nagimnastykowac. Z darmowych to blender. Jest tez roadkill do maya ale to juz stare. Ja zazwyczaj robie w maya planar. W uv editorze wlaczam pokazywanie seemow tne odpowiednie edge zaznaczajac w w veporcie bo latwiej. Potem unfold w 15 i wlala. Jeszcze platne uv layout. Wrzucaj prace na imgurum czy jakos tak i link. Architektura to Maxem stoi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maya 15 ma juz dobre narzedzia do UV. Poprzedni trzeba bylo bardziej sie nagimnastykowac. Z darmowych to blender. Jest tez roadkill do maya ale to juz stare. Ja zazwyczaj robie w maya planar. W uv editorze wlaczam pokazywanie seemow tne odpowiednie edge zaznaczajac w w veporcie bo latwiej. Potem unfold w 15 i wlala. Jeszcze platne uv layout. Wrzucaj prace na imgurum czy jakos tak i link. Architektura to Maxem stoi.

 

Dzięki za odpowiedź. W takim razie spróbuje jeszcze raz w Mayce to ogarnąć. A co do tego że architektura maxem stoi to już to słyszałem ale pani Maya sobie także radzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności