VA vis Napisano 5 Wrzesień 2014 Share Napisano 5 Wrzesień 2014 Witam, Przedstawiam Wam ostatni komercyjny projekt. Naszym zadaniem było przygotowanie wizualizacji kilku domów jednorodzinnych widzianych z lotu ptaka. Zamierzeniem było uzyskanie klimatu działek podmiejskich na skraju lasu z oświetleniem późnego popołudnia. Mamy nadzieję, że podoba się Wam nasza ostatnia wizualizacja. Konstruktywne komentarze mile widziane w celu polepszenia naszych następnych prac. scena o wadze ponad 500 mln poly 3ds, Vray, PS, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ErwinS Napisano 5 Wrzesień 2014 Share Napisano 5 Wrzesień 2014 Fajna wizka, jedyne co mi się rzuca w oczy to trochę rozciągnięta tekstura trawy, obniża realizm sceny. Na każdej działce jest ta sama tekstura, więc odbiorca od razu widzi jej powtarzalność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K Rad Napisano 5 Wrzesień 2014 Share Napisano 5 Wrzesień 2014 The Sims :> Fajnie wygląda, ale bardziej przypomina makietę u kogoś na stole niż realistyczną scenę. Wydaje mi się, że to przez mocno tile'owane tekstury i ciutkę płaskie shadery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VA vis Napisano 5 Wrzesień 2014 Autor Share Napisano 5 Wrzesień 2014 W zamierzeniu było zróżnicowanie trawników, ale czas oddania zbliżał się a ważniejszym było dotrzymanie terminów. Zawsze jest coś co można dopracować a błędy są dostrzegalne po jakimś czasie. W planie jest dopracowanie sceny oraz przygotowanie w mniej komercyjnym oświetleniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrMP006 Napisano 5 Wrzesień 2014 Share Napisano 5 Wrzesień 2014 Super. scena o wadze ponad 500 mln poly Mam pytanie na jakim sprzęcie było to robione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VA vis Napisano 5 Wrzesień 2014 Autor Share Napisano 5 Wrzesień 2014 Stacja robocza HP Z820 32GB RAM, 2xXeon E5 2620, Quadroo 4000 rendering szedł jakieś 18 h przy rozdzielczości 4k. GI Brute Force Do obsługi takiej sceny nawet dużo słabszy sprzęt dałby radę. Ważniejsze jest odpowiednie zaprojektowanie i podzielenie sceny na warstwy, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biszkopte Napisano 8 Wrzesień 2014 Share Napisano 8 Wrzesień 2014 bardzo ładnie wyszło, mi się podoba. Jedyne do czego można by się doczepić to trawka..szkoda że czasu wam nie starczyło było by lodzio miodzio :) ( a no i dlaczego nie ma basenów ?:P ) Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VA vis Napisano 8 Wrzesień 2014 Autor Share Napisano 8 Wrzesień 2014 Ciekawy pomysł z basenami. Może jeszcze ktoś dorzuci od siebie w jaki sposób można byłoby urozmaicić i urealnić scenę. W najbliższym czasie zmodyfikujemy tą wizualizację pod kątem portfolio :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrMP006 Napisano 8 Wrzesień 2014 Share Napisano 8 Wrzesień 2014 (edytowane) Moim zdaniem cienie są ciut za ostre, brak skrzynek pocztowych, kubłów na śmiecie, w ogródkach powinny być baseny, zabawki dla dzieci np. drabinki, piaskownica. Wszystkie podjazdy mają podobny kolor kostki brukowej i ogrodzenia posesji są takie same (parkany). Wszystkie drzwi od garażu są takie same. Co do zieleni to moim skromnym zdaniem za dużo jest krzaków, klombów i każdy trawnik ma ten sam odcień zieleni. Edytowane 8 Wrzesień 2014 przez PiotrMP006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi