Jump to content

PiotrMP006

Members
  • Joined

  • Last visited

  1. - Otwory zrobiłeś ręcznie czy opcją boolean? - Hamulec wylotowy jest osobnym obiektem czy integralną częścią lufy?
  2. Jak wymodelowałeś hamulec wylotowy na początku lufy?
  3. Ponawiam prośbę czy możesz pokazać siatkę bez TurboSmootha?
  4. Chyba coś się nie zgadza z kolorami.... przecież Commodore 64 był beżowy a Commodore 16 szary.....
  5. Ponawiam prośbę czy możesz pokazać siatkę bez TurboSmootha?
  6. Możesz pokazać siatkę bez TurboSmootha?
  7. Blender choć bardzo szybko się rozwija to ma kilka poważnych niedoróbek w narzędziach do modelowania np: - Opcja Edge Slide, Loop Slide przesuwa krawędzie wyłącznie o wartości procentowe długości krawędzi a nie o wartości odległości np centymetry - Opcja Bevel czy Insert Face nie potrafi wstawić frezowania o dokładnie równych długościach krawędzi na wszystkich segmentach np jeden ma 1.1cm drugi 1.2cm trzeci 1.23cm.... -Nie można wstawić światła o określonej mocy np 100W Niestety Blenderowi brakuje dokładności w większości narzędzi...
  8. Czy możesz udostępnić choć jeden model budynku do celów szkoleniowych?
  9. Czy możesz napisać jak w Cycles robisz render z siatką?
  10. Czołg jest cudowny!!! Mam małą prośbę czy możesz zrobić przykładowy "spaw" na jakimś prostym obiekcie i udostępnić plik .blend? Robisz wspaniałe spawy a ja mam z nimi ogromny problem.
  11. PiotrMP006 replied to stanleykr's post in a topic in Architektura
    Mam pytanie czy ściana z cegieł to bump map czy displacement map?
  12. Super! Mam pytanie jak "wygrawerowałeś" na pokrętle ten symbol?
  13. To jak zrobić żeby np. chromowana kulka umieszczona w pokoju odbijała i była oświetlona mapą HDRI ?
  14. Jak zrobić odbicia HDRI mapy environment w środku zamkniętego pomieszczenia w Cycles? W 3ds Max jest skylight a w Blenderze? Pomocy
  15. Czy możesz pokazać siatkę modelu bez wygładzania?

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy