Jump to content

McGavish

Members
  • Content Count

    293
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

McGavish last won the day on November 4 2014

McGavish had the most liked content!

Community Reputation

317 Excellent

1 Follower

About McGavish

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzi臋ki! @Pawelkos - Tekstury z Paintera 馃檪
  2. Cze艣膰! Po bardzo d艂ugiej przerwie wracam z odgrzanym projektem czo艂gu. Jako 偶e jego potencja艂 jest troch臋 niewykorzystany postanowi艂em zrobi膰 seri臋 kr贸tkich film贸w prezentuj膮cych mo偶liwo艣ci symulacji i rigu. Planuj臋 te偶 nagranie kursu opisuj膮cy ca艂y proces. Blender + Cycles, Adobe Premiere
  3. Ale to b臋dzie wielkie bydle! Niesamowita praca Kliment i w ko艅cu mo偶na dotkn膮膰 tego co si臋 zrobi艂o!
  4. Wygl膮da na to, 偶e co艣 jak Mesh Fusion z MODO mo偶e zawita膰 w Blendku. Na razie dzia艂a destrukcyjnie i dla niewielkich fillet贸w, ale wygl膮da bardzo obiecuj膮co i warto 艣ledzi膰 rozw贸j: https://blenderartists.org/forum/showthread.php?435274-Mesh-Fushion-Bevel-Boolean-fuse-%BFBlender-solution https://blenderartists.org/forum/showthread.php?434699-Bevel-after-Boolean
  5. Quad view masz dost臋pne pod View => Toggle Quad View (ctrl+alt+Q) chyba 偶e nie o to chodzi.
  6. Dzi臋kuj臋 @gryzon za super opis, zach臋ci艂e艣 mnie i powoli postaram si臋 ogarnia膰 temat, 偶eby to wpasowa膰 w moje workflow.
  7. Super sprawa @gryzon! Mam do Ciebie pytanie odno艣nie Zmodelera. Troch臋 mnie odstrasza modelowanie na siatce w Zbrushu i chcia艂bym pozna膰 Twoj膮 opini臋 o tym. Jak ju偶 si臋 Zmodelera ogarnie dobrze, to pr臋dko艣膰 modelowania jest podobna jak przyk艂adowo w Maxie, czy mo偶e wi臋ksza? Na razie bazowa艂em na modelach importowanych do Zbrusha stworzonych w innych softach, a nie bezpo艣rednio w nim i zastanawiam si臋 czy warto by艂oby si臋 tym zainteresowa膰 lepiej.
  8. Pewnie, 偶e si臋 da. Pobierz sobie addon Middle Mouse Button dla wersji 4R7 (dzia艂a na R8 te偶) http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?183019-quot-Middle-Button-quot-Plug-in-for-ZBrush-4R6&p=1125321&viewfull=1#post1125321 i p贸藕niej w ZPlugin masz ustawienia co i jak dzia艂a:
  9. 艢wietnie to wygl膮da! Nie ma szans pozna膰, 偶e to jest low poly ;)
  10. Hej, d艂ubi臋 ostatnio Mausera 98K, w sumie high poly to troch臋 ponad 3 dni roboty. Pozosta艂o doda膰 jeszcze troch臋 efekt贸w na kraw臋dziach, jakie艣 minimalne zagi臋cia itp. Bite numery i oznaczenia b臋d臋 ju偶 dodawa艂 w Substance Painterze. B臋d臋 my艣la艂 jeszcze o zmi臋kczeniu troch臋 kraw臋dzi, ale dopiero jak ju偶 zrobi臋 testowy bake. Ca艂o艣膰 w Blenderze i Zbrushu.
  11. Dzi臋kuj臋 JackTheRippy :D Wracaj膮c jeszcze do postu Ani, to trzeba to b臋dzie jeszcze przemy艣le膰 te naro偶niki, jak je doda膰 w UE4. Na razie przychodzi mi do g艂owy pomys艂 z przesuni臋ciem UV i dopasowaniu kszta艂t贸w cegie艂, mniej wi臋cej dzia艂a. Gorzej b臋dzie przy nier贸wnych ceg艂ach, bo tam ci臋偶ko b臋dzie dopasowa膰. Przyk艂ad z samym albedo: Drugie rozwi膮zanie, to dodanie na kraw臋dziach innych modeli, kt贸re zamaskuj膮 co trzeba, przyk艂ad z Wied藕mina 3: Tu ju偶 nie: Dzi臋kuj臋 Ci Aniu, 偶e poruszy艂a艣 ten temat, bo nie jest do ko艅ca oczywisty jak go obej艣膰 i trzeba nad tym jeszcze pomy艣le膰 :)
  12. @Ania: To jest tylko sze艣cian do pokazu danego materia艂u z tak rozwini臋t膮 map膮 UV. Finalnie, ju偶 w UE4 b臋dzie dok艂adnie tak, jak m贸wisz.
  13. Dzi臋ki Idaho, ciekawych rzeczy mo偶na si臋 dowiedzie膰 :D
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy