Jump to content

McGavish

Members
  • Content Count

    293
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

McGavish last won the day on November 4 2014

McGavish had the most liked content!

Community Reputation

317 Excellent

About McGavish

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzi─Öki! @Pawelkos - Tekstury z Paintera ­čÖé
  2. Cze┼Ť─ç! Po bardzo d┼éugiej przerwie wracam z odgrzanym projektem czo┼égu. Jako ┼╝e jego potencja┼é jest troch─Ö niewykorzystany postanowi┼éem zrobi─ç seri─Ö kr├│tkich film├│w prezentuj─ůcych mo┼╝liwo┼Ťci symulacji i rigu. Planuj─Ö te┼╝ nagranie kursu opisuj─ůcy ca┼éy proces. Blender + Cycles, Adobe Premiere
  3. Ale to b─Ödzie wielkie bydle! Niesamowita praca Kliment i w ko┼äcu mo┼╝na dotkn─ů─ç tego co si─Ö zrobi┼éo!
  4. Wygl─ůda na to, ┼╝e co┼Ť jak Mesh Fusion z MODO mo┼╝e zawita─ç w Blendku. Na razie dzia┼éa destrukcyjnie i dla niewielkich fillet├│w, ale wygl─ůda bardzo obiecuj─ůco i warto ┼Ťledzi─ç rozw├│j: https://blenderartists.org/forum/showthread.php?435274-Mesh-Fushion-Bevel-Boolean-fuse-%BFBlender-solution https://blenderartists.org/forum/showthread.php?434699-Bevel-after-Boolean
  5. Quad view masz dost─Öpne pod View => Toggle Quad View (ctrl+alt+Q) chyba ┼╝e nie o to chodzi.
  6. Dzi─Ökuj─Ö @gryzon za super opis, zach─Öci┼ée┼Ť mnie i powoli postaram si─Ö ogarnia─ç temat, ┼╝eby to wpasowa─ç w moje workflow.
  7. Super sprawa @gryzon! Mam do Ciebie pytanie odno┼Ťnie Zmodelera. Troch─Ö mnie odstrasza modelowanie na siatce w Zbrushu i chcia┼ébym pozna─ç Twoj─ů opini─Ö o tym. Jak ju┼╝ si─Ö Zmodelera ogarnie dobrze, to pr─Ödko┼Ť─ç modelowania jest podobna jak przyk┼éadowo w Maxie, czy mo┼╝e wi─Öksza? Na razie bazowa┼éem na modelach importowanych do Zbrusha stworzonych w innych softach, a nie bezpo┼Ťrednio w nim i zastanawiam si─Ö czy warto by┼éoby si─Ö tym zainteresowa─ç lepiej.
  8. Pewnie, że się da. Pobierz sobie addon Middle Mouse Button dla wersji 4R7 (działa na R8 też) http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?183019-quot-Middle-Button-quot-Plug-in-for-ZBrush-4R6&p=1125321&viewfull=1#post1125321 i później w ZPlugin masz ustawienia co i jak działa:
  9. ┼Üwietnie to wygl─ůda! Nie ma szans pozna─ç, ┼╝e to jest low poly ;)
  10. Hej, d┼éubi─Ö ostatnio Mausera 98K, w sumie high poly to troch─Ö ponad 3 dni roboty. Pozosta┼éo doda─ç jeszcze troch─Ö efekt├│w na kraw─Ödziach, jakie┼Ť minimalne zagi─Öcia itp. Bite numery i oznaczenia b─Öd─Ö ju┼╝ dodawa┼é w Substance Painterze. B─Öd─Ö my┼Ťla┼é jeszcze o zmi─Ökczeniu troch─Ö kraw─Ödzi, ale dopiero jak ju┼╝ zrobi─Ö testowy bake. Ca┼éo┼Ť─ç w Blenderze i Zbrushu.
  11. Dzi─Ökuj─Ö JackTheRippy :D Wracaj─ůc jeszcze do postu Ani, to trzeba to b─Ödzie jeszcze przemy┼Ťle─ç te naro┼╝niki, jak je doda─ç w UE4. Na razie przychodzi mi do g┼éowy pomys┼é z przesuni─Öciem UV i dopasowaniu kszta┼ét├│w cegie┼é, mniej wi─Öcej dzia┼éa. Gorzej b─Ödzie przy nier├│wnych ceg┼éach, bo tam ci─Ö┼╝ko b─Ödzie dopasowa─ç. Przyk┼éad z samym albedo: Drugie rozwi─ůzanie, to dodanie na kraw─Ödziach innych modeli, kt├│re zamaskuj─ů co trzeba, przyk┼éad z Wied┼║mina 3: Tu ju┼╝ nie: Dzi─Ökuj─Ö Ci Aniu, ┼╝e poruszy┼éa┼Ť ten temat, bo nie jest do ko┼äca oczywisty jak go obej┼Ť─ç i trzeba nad tym jeszcze pomy┼Ťle─ç :)
  12. @Ania: To jest tylko sze┼Ťcian do pokazu danego materia┼éu z tak rozwini─Öt─ů map─ů UV. Finalnie, ju┼╝ w UE4 b─Ödzie dok┼éadnie tak, jak m├│wisz.
  13. Dzi─Öki Idaho, ciekawych rzeczy mo┼╝na si─Ö dowiedzie─ç :D
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy