Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Męczę się od 2 dni podwyższając parametry i bez znacznego skutku.

Co zrobić z tymi plamami na suficie ? myśłąlam ze mam za mało fotonów, zwiększałam znacząco sukcesywnie, ale nic nie pomogło. Nigdy wcześniej nie miałam tego problemu.

 

Jeżeli chodzi o ustawienia to tak

Rendering setup --- Global Ilumination

 

FG Point Interpolation-- Use radius interpolation method

 

radius 15.3

 

Photon maping GI załącznik

 

Ustawienia światła złacznik

 

Plus 2 słabe światełka mr w środku pomieszczenia

 

jeżeli ma ktoś ogóle uwagi to chętnie wysłucham.

 

intesywnosc mutipille 1.35

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja sobie z tym radzę w ten sposób że w ustawieniach irradiance map zwiększam parametr HSph. subdivs, nie wiem czy to dobry sposób, ale działa.Niestety zwiększa się czas renderu.

Napisano
  • Autor

huh, no aktualnie is ejuz renderuje 7 godzin wiec jak si ejeszcze wydłuży no to może być ciekawie :D

 

No ale co zrobić spróbuje wyrenderować region i sprawdzę.

 

Jakieś uwagi co do innych rzeczy ?

Napisano

Pierwsze co mi rzuciło się w oczy, to trawa na podłodze która powinna mieć zielony kolor :)

Napisano
Pierwsze co mi rzuciło się w oczy, to trawa na podłodze która powinna mieć zielony kolor :)

 

Moze nie jest jakos genialny ale wpisz sobie w google images "shag rug" i zobaczysz podobne i jeszcze dziwniejsze dywany z dlugim wlosiem. Rowniez zielonym ;)

Napisano
  • Autor
Ja sobie z tym radzę w ten sposób że w ustawieniach irradiance map zwiększam parametr HSph. subdivs, nie wiem czy to dobry sposób, ale działa.Niestety zwiększa się czas renderu.

 

 

ale pracujesz w mental rayu ? bo zdaje mi się że to opcja dla v raya ?

Bo nie kojarzę czegoś takiego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.