Napisano 12 Wrzesień 201410 l Męczę się od 2 dni podwyższając parametry i bez znacznego skutku. Co zrobić z tymi plamami na suficie ? myśłąlam ze mam za mało fotonów, zwiększałam znacząco sukcesywnie, ale nic nie pomogło. Nigdy wcześniej nie miałam tego problemu. Jeżeli chodzi o ustawienia to tak Rendering setup --- Global Ilumination FG Point Interpolation-- Use radius interpolation method radius 15.3 Photon maping GI załącznik Ustawienia światła złacznik Plus 2 słabe światełka mr w środku pomieszczenia jeżeli ma ktoś ogóle uwagi to chętnie wysłucham. intesywnosc mutipille 1.35
Napisano 12 Wrzesień 201410 l Ja sobie z tym radzę w ten sposób że w ustawieniach irradiance map zwiększam parametr HSph. subdivs, nie wiem czy to dobry sposób, ale działa.Niestety zwiększa się czas renderu.
Napisano 12 Wrzesień 201410 l Autor huh, no aktualnie is ejuz renderuje 7 godzin wiec jak si ejeszcze wydłuży no to może być ciekawie :D No ale co zrobić spróbuje wyrenderować region i sprawdzę. Jakieś uwagi co do innych rzeczy ?
Napisano 12 Wrzesień 201410 l Pierwsze co mi rzuciło się w oczy, to trawa na podłodze która powinna mieć zielony kolor :)
Napisano 12 Wrzesień 201410 l Pierwsze co mi rzuciło się w oczy, to trawa na podłodze która powinna mieć zielony kolor :) Moze nie jest jakos genialny ale wpisz sobie w google images "shag rug" i zobaczysz podobne i jeszcze dziwniejsze dywany z dlugim wlosiem. Rowniez zielonym ;)
Napisano 12 Wrzesień 201410 l Autor Ja sobie z tym radzę w ten sposób że w ustawieniach irradiance map zwiększam parametr HSph. subdivs, nie wiem czy to dobry sposób, ale działa.Niestety zwiększa się czas renderu. ale pracujesz w mental rayu ? bo zdaje mi się że to opcja dla v raya ? Bo nie kojarzę czegoś takiego.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto