Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Męczę się od 2 dni podwyższając parametry i bez znacznego skutku.

Co zrobić z tymi plamami na suficie ? myśłąlam ze mam za mało fotonów, zwiększałam znacząco sukcesywnie, ale nic nie pomogło. Nigdy wcześniej nie miałam tego problemu.

 

Jeżeli chodzi o ustawienia to tak

Rendering setup --- Global Ilumination

 

FG Point Interpolation-- Use radius interpolation method

 

radius 15.3

 

Photon maping GI załącznik

 

Ustawienia światła złacznik

 

Plus 2 słabe światełka mr w środku pomieszczenia

 

jeżeli ma ktoś ogóle uwagi to chętnie wysłucham.

 

intesywnosc mutipille 1.35

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja sobie z tym radzę w ten sposób że w ustawieniach irradiance map zwiększam parametr HSph. subdivs, nie wiem czy to dobry sposób, ale działa.Niestety zwiększa się czas renderu.

Napisano
  • Autor

huh, no aktualnie is ejuz renderuje 7 godzin wiec jak si ejeszcze wydłuży no to może być ciekawie :D

 

No ale co zrobić spróbuje wyrenderować region i sprawdzę.

 

Jakieś uwagi co do innych rzeczy ?

Napisano

Pierwsze co mi rzuciło się w oczy, to trawa na podłodze która powinna mieć zielony kolor :)

Napisano
Pierwsze co mi rzuciło się w oczy, to trawa na podłodze która powinna mieć zielony kolor :)

 

Moze nie jest jakos genialny ale wpisz sobie w google images "shag rug" i zobaczysz podobne i jeszcze dziwniejsze dywany z dlugim wlosiem. Rowniez zielonym ;)

Napisano
  • Autor
Ja sobie z tym radzę w ten sposób że w ustawieniach irradiance map zwiększam parametr HSph. subdivs, nie wiem czy to dobry sposób, ale działa.Niestety zwiększa się czas renderu.

 

 

ale pracujesz w mental rayu ? bo zdaje mi się że to opcja dla v raya ?

Bo nie kojarzę czegoś takiego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności