Napisano 20 Wrzesień 201410 l Taka robótka, wedle wytycznych klienta. Czekam na krytykę, uwagi, porady :)
Napisano 21 Wrzesień 201410 l Jeśli robione pod dyktando klienta to nie ma co krytykować jego gustu " klient nasz pan " :) Co do wizki co się rzuca od razu w oczy - włącz sub pixel mapping - albo nie zastosowałeś tu filtru aa albo kompletnie nad nim nie panujesz np krawędzie krzeseł ale tez w innych miejscach wychodzi ząbkowanie i obwódki -nierówne materiały niektóre się bardzo ładnie fizycznie zachowują inne niestety już nie np klosze od lamp wyglądają jak materiał ze ściany dwa mają chyba odrobinę za niskie suby bo szumią -brak bump w drewnie i na podłodze, ściana chyba z cegiełki wygląda płasko lekki displacement by ja urealnił - coś ci mocno tłumi cieniowanie w scenie możliwe ze użyłeś overridemtl z za jasnym materiałem w gi Sama wizka bardzo przyjemna i można jeszcze z niej dużo wycisnąć podciągnij parametry samego renderu i popracuj nad post produkcja a będzie git :)
Napisano 21 Wrzesień 201410 l Autor Dzięki za wszystkie uwagi! Parametry AA byly tłuczone 2 dni, żeby znikneły np. te "ringi" na czarnej ściance nad kominkiem. Był moment że już wszystko było gites, i na końcu miałem polecenie żeby wszystko ostrzyć i pewnie przesadziłem z tym ostrzeniem :( matetiały faktycznie w paru miejscach leżą. A oświetlenie to była mordęga, raz za słonecznie było, potem za zimno, potem za krótkie cienie, potem za ciemne miejsca w kątach...stąd decyzja żeby np. zapalić swiatła we wnętrzach. Next time będzie lepiej:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto