Hris Napisano 20 Wrzesień 2014 Napisano 20 Wrzesień 2014 Taka robótka, wedle wytycznych klienta. Czekam na krytykę, uwagi, porady :)
skalpel3d Napisano 21 Wrzesień 2014 Napisano 21 Wrzesień 2014 Jeśli robione pod dyktando klienta to nie ma co krytykować jego gustu " klient nasz pan " :) Co do wizki co się rzuca od razu w oczy - włącz sub pixel mapping - albo nie zastosowałeś tu filtru aa albo kompletnie nad nim nie panujesz np krawędzie krzeseł ale tez w innych miejscach wychodzi ząbkowanie i obwódki -nierówne materiały niektóre się bardzo ładnie fizycznie zachowują inne niestety już nie np klosze od lamp wyglądają jak materiał ze ściany dwa mają chyba odrobinę za niskie suby bo szumią -brak bump w drewnie i na podłodze, ściana chyba z cegiełki wygląda płasko lekki displacement by ja urealnił - coś ci mocno tłumi cieniowanie w scenie możliwe ze użyłeś overridemtl z za jasnym materiałem w gi Sama wizka bardzo przyjemna i można jeszcze z niej dużo wycisnąć podciągnij parametry samego renderu i popracuj nad post produkcja a będzie git :)
Hris Napisano 21 Wrzesień 2014 Autor Napisano 21 Wrzesień 2014 Dzięki za wszystkie uwagi! Parametry AA byly tłuczone 2 dni, żeby znikneły np. te "ringi" na czarnej ściance nad kominkiem. Był moment że już wszystko było gites, i na końcu miałem polecenie żeby wszystko ostrzyć i pewnie przesadziłem z tym ostrzeniem :( matetiały faktycznie w paru miejscach leżą. A oświetlenie to była mordęga, raz za słonecznie było, potem za zimno, potem za krótkie cienie, potem za ciemne miejsca w kątach...stąd decyzja żeby np. zapalić swiatła we wnętrzach. Next time będzie lepiej:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się