Juzwa Napisano 23 Wrzesień 2014 Share Napisano 23 Wrzesień 2014 Hej, Czy jest lepszy sposob niz reczny, zeby tak uzyc FFD Space Warp aby wygial mi obiekt wzdluż sciezki po ktorej sie porusza? Jedyne co mi przychodzi do glowy to moze w maxscripcie sparentowac Control Points do obiektow zanimowanych z jakims offsetem. Ale nie sprawdzalem jeszcze czy istnieje w ogole taka opcja. A moze jest juz jakas wbudowana opcja w maxie do tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
STRZYG Napisano 23 Wrzesień 2014 Share Napisano 23 Wrzesień 2014 ....modyfikator PathDeform ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Juzwa Napisano 23 Wrzesień 2014 Autor Share Napisano 23 Wrzesień 2014 Niestety chodzi mi konkretnie o FFD Space Warp, nie moge sie poslugiwac PathDeform bo nie dziala na moim obiekcie bo to jest FumeFX volume, ktory dziala tylko z obiektami z Create > Space Warps, a nie z modyfikatorami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się