Skocz do zawartości

Problem z uvmasterem


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pomalowałem postać, złożoną z kilku subtoolsów, każdy z nich potraktowałęm uv masterem, zrobiłem wszystkie mapy i zapisałem jako obj. Chciałem to samo zrobić ze spodniami ale uv master albo wyskakuje mi z errorem albo sie zawiesza i nie chcę pracować. Próbowałem usuwać jakieś niewidoczne poligony, naprawiać cudować i nic. Da się jakoś tą mape stworzyć? Bo zależy mi na tym polipaincie, ciężko to będzie w photoshopie od nowa malować na płasko.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dokleję się do tego pytania.

Kiedy też mam zmapowane subtoolsy, a na wyższych subdywizjach mam polypaint, to jak mam potem scalić te mapy w jeden UV layout?

Po zmergowaniu subtooli na low poly gubi okładniejszy polypaint, a na high poly Zbrush sie crushuje kiedy probuje zmapowac zmergowany obiekt.

Napisano

Ja skladam potem w gimpie lub photoshopie. Jezeli tlo jest czarne to dodac przemnozyc kazda warstwe, a jak białe to przemnożyć. A jak inne tlo to wtedy tylko trzeba dodac maski. W mudboxie jest opcja wypalania do jednej textury.

Napisano

Chopie to upakuj wszystkie subtule na jednym layoucie lub jesli chesz je uzywac z udimami to na rozne UV spacy. Zrob to w blenderze maya modo czy czym kolwiek sie Ci podoba. Jezeli bedziesz robil low poly to przepal do low poly przez x normal.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności