Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.

Ostatnio przywróciłem lapka do pierwotnego stanu (lenovo onekey recovery), przez co zostałem zmuszony do ponownej instalacji Maya 2015 w wersji studenckiej. Instalacja w zasadzie przebiegła pomyślnie, nie licząc jednego błędu wynikającego ze złego formatu pliku. (był zapisany w .bin a miał być .dll). Reszta poszła całkiem gładko.

 

Gdy odpaliłem Maya po raz pierwszy, program zaraz po wstępnych komunikatach przestał działać. I tak parę razy, więc postanowiłem reinstalować. Pousuwałem wszystkie związane ze wcześniejszą instalacją programy jak i samą Maye. Kolejna instalacja i tym razem odwrotny problem, plik którego format zmieniłem na .dll ponownie wymaga wcześniejszego... aby po chwili znowu zamienić go z powrotem na .dll.

No ale dobra pozamieniałem, jakoś poszło i znowu instalacja (w teorii) przebiegła pomyślnie. Odpalam Maye i znowu to samo, ustawiam tryb zgodności z Windows'em 7 i odpalanie jako admin. W zasadzie ruszył viewport, a nawet utrzymał się jakąś minute i ponownie przestaje działać.

No to ostatnia próba, po której okazuje się że o dziwo działa stabilnie i wcześniejszy problem ustępuję. Tworzę prosty model i chce go wygładzić za pomocą "3", jednak jest to niemożliwe gdyż za każdym razem pojawia się błąd krytyczny.

 

Reinstalacja w niczym nie pomogła. Ktoś może ma jakieś pomysły, czym to może być spowodowane?

Dodam, że wcześniej problem ten nie występował.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Tak, niestety bez zmian.

 

Edit. Jeżeli stworzę obiekt w viewporcie 2.0 cały czas wywala błąd. Jeśli zrobię go w default viewporcie mogę swobodnie wyświetlać wygładzonego i na dodatek przejść z powrotem do viewportu 2.0, gdzie tym razem błąd się nie pojawi.

Edytowane przez Inspirationx

Napisano
  • Autor

Właśnie też o tym myślałem. Sprawdzę to jak tylko będę miał możliwość i dam znać czy coś się zmieniło.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.