kingwins Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 Wiem że to nie jest praca godna tego forum, ale może będzie animka "przyjaciele Batmana są moimi przyjaciółmi" ;)
sikham Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 "Wiem że to nie jest praca godna tego forum" bardzo sie mylisz ;)
KLICEK Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 "Wiem że to nie jest praca godna tego forum" bardzo sie mylisz ;) dokladnie ..................................................................................
Knysha Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 Lol. Jakie stwierdzenie :/. Mi sie podoba - nawet bardzo. :P
kingwins Napisano 23 Wrzesień 2004 Autor Napisano 23 Wrzesień 2004 oo to fajnie jak się podoba, miło mi. Siateczka: i gacuś
Ka21k Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 Zeczywiscie malo tego poly. Czy nie bedzie to przeskadzac przy animacji (jesli bedzie) ? Powodzenia.
Knysha Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 Heh. Obiekt 3d zlozony naprawde z malej ilosci poly, a wyglada na renderach jak malowany recznie do komiksu ;). Fajny ^^.
kingwins Napisano 23 Wrzesień 2004 Autor Napisano 23 Wrzesień 2004 No tak, pokazałem siatkę i czar prysnoł :) Może być problem przy animcje i pewnie dojdzie pare poly na stawach. Ale generalnie nie marzę o super produkcji bo i czasu na to nie mam tylko tak... mam w planach poćwiczyć animację
illy Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 "Wiem że to nie jest praca godna tego forum" bardzo sie mylisz ;) Uwazam ze mala ilosc poly przy dobrym efekcie to juz sukces.
Salvator Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 Batman z przyszłości się kłania. piękne, tylo gdzie wysuwane skrzydełka?
Gość User190 Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 Jak w każdej dziedzinie sztuki, tak i w lo-poly musi być msce na minimalizm :) Nie wyglada najgorzej, ale chyba nie zaanimujesz go zbyt ciekawie - zagesc siatke w okolicach stawow..
kingwins Napisano 24 Wrzesień 2004 Autor Napisano 24 Wrzesień 2004 skrzydełka będą może kiedyś, co do stawów to na łokciach dołożyłem po polygonie i reszyta została jak była. http://kingwins.republika.pl/1.avi coś chłopakowi na barku przeskakuje dziwnie....
tweety Napisano 24 Wrzesień 2004 Napisano 24 Wrzesień 2004 siemka! fajny ten batman, jak z komiksu a tak na marginesie to te ręce na animce trochę za sztywno mu się ruszają... ;)
Bacry Napisano 24 Wrzesień 2004 Napisano 24 Wrzesień 2004 I barki zbyt proste. Do tego niedostatki w siatce powodują, że się trójkąty gibają:D
Knysha Napisano 24 Wrzesień 2004 Napisano 24 Wrzesień 2004 Hem. Przy lewym barku (kierunek od nas) troche mu sie ramie "skwadracilo" i dziwnie to wyglada ;), ale ogolnie bardzo fajny - podoba mi sie :D.
KLICEK Napisano 24 Wrzesień 2004 Napisano 24 Wrzesień 2004 moim zdaniem zle wagi , na tej lewej lapce badz zle ustawony envelopek bo na prawej grabce wszystkom jest ok
kingwins Napisano 25 Wrzesień 2004 Autor Napisano 25 Wrzesień 2004 panowie, Terry ma naprawdę takie kanciaste barki :) KLICEK - hmm...... envelopy powiadasz? Sprawdzę to, choć przyporządkowywałem po vertechach.
Bacry Napisano 25 Wrzesień 2004 Napisano 25 Wrzesień 2004 To nie envelopy, tylko poligon się kolebie.
Salvator Napisano 25 Wrzesień 2004 Napisano 25 Wrzesień 2004 lol, kingwins skąd wytrzasnąłeś jego obrazek z takimi skrzydełkami?! zawsze zdawało mi sie, że ma inne :]
kingwins Napisano 25 Wrzesień 2004 Autor Napisano 25 Wrzesień 2004 coś jednak envelopes mają z tym wspólnego, zmniejszyłem je na max, żeby nie obejmowały żandego vertexa bo przyporządkowywałem vertexy ręcznie do kości. ale dalej wygląda na to że jest błąd. Nie wie ktoś jak wyłączyć kompletnie to delikatne oddziaływanie kości na sąsiednie, nie zaznacozne wierzchołki? Chodzi o to, że choć kość przedramienia powinna deformować tylko wierzchołki na przedramieniu, to ona delikatnie deformuje też te na bicepsie np. http://kingwins.republika.pl/1.avi
KLICEK Napisano 25 Wrzesień 2004 Napisano 25 Wrzesień 2004 To nie envelopy, tylko poligon się kolebie. chyba jednak sie mylisz Do twojego ostatniego posta to musisz ustawic wagi vartexow dla poszczegolnych kosci, albo dla tych ktore Ci sie wala
Bacry Napisano 26 Wrzesień 2004 Napisano 26 Wrzesień 2004 Gdyby dodał parę podziałów, wówczas poligony były by lepiej przydzielone do kości, i nie było by przykrego efektu. Częściowo można to zrobić też przez envelopy lub przypisanie vertexów. Mówię o phisique nie skin (tego drugiego nie próbowałem). Na poziomie vertexów można wybrać liczbę podłączonych kości. W twoim przypadku wybierz jeden. Tylko ciągle nie jestem pewien czy będzie to najlepszym rozwiązaniem. Trzeba jeszcze sprawdzić kąt skręcania IMHO.
kingwins Napisano 27 Wrzesień 2004 Autor Napisano 27 Wrzesień 2004 Dzięki za komentarze, poprawiłem trochę model. Jest już więcej poly.
Gacu666 Napisano 28 Wrzesień 2004 Napisano 28 Wrzesień 2004 Te, a sprawdź może on ma wodę w ramieniu?:P Fajny ten gacuś, tylko mam nadzieje, że to nie aluzja do mnie hehe :P Gac-Gacuś. Żądam praw autorskich :].
kingwins Napisano 29 Wrzesień 2004 Autor Napisano 29 Wrzesień 2004 Hej, już lepiej jest z tymi barkami? http://kingwins.republika.pl/1.avi ciągle to nie ta jakość co oryginalna kreskówka ale ja się nie nastawiam na dzieło sztuki, taki sobie speedzik.
KLICEK Napisano 29 Wrzesień 2004 Napisano 29 Wrzesień 2004 jezeli chodzi o ta ostatnia probke to chyba model Ci wyszedl poza swiatlo ;) Juz jest o niebo lepiej ale nadal ta prawa reka (po jego stronie) rusza sie sztywno ! a lewa bardzo ladnie nie mam pojecia czym to moze byc spowodowane :) ale jak narazie podoba mi sie i tak ;p
kingwins Napisano 4 Październik 2004 Autor Napisano 4 Październik 2004 http://kingwins.republika.pl/1.avi http://kingwins.republika.pl/2.avi http://kingwins.republika.pl/3.avi
tweety Napisano 4 Październik 2004 Napisano 4 Październik 2004 ha ha! kingwins: przekroczyłeś transfer :p republika.pl to kupa...
kingwins Napisano 4 Październik 2004 Autor Napisano 4 Październik 2004 kurde..... co za słaby kraj http://www.wirmel.com/glowa.jpg http://www.wirmel.com/1.avi http://www.wirmel.com/2.avi http://www.wirmel.com/3.avi
KLICEK Napisano 4 Październik 2004 Napisano 4 Październik 2004 nie wiem ale nadal mam to odczucie ze prawa reka jest kiepawa i ma cienkie ruchy :| Ogolnie jest fajnie podoba mi sie skok , chociaz mogl bys go troche jeszcze urealnic , wiesz jezeli ktos spada z wysokosci to sila pcha mu rece do gory , fajnie by bylo gdybys mu troche te raczki zachwial czy cos :) Chod mi sie srednio podoba przez ta prawa reke :|
kingwins Napisano 5 Październik 2004 Autor Napisano 5 Październik 2004 ok, rączka już mu się bardziej rusza przy chodzeniu, a i przy skoku jest lekkie zachwianie. http://www.wirmel.com/2.avi
Gość User190 Napisano 5 Październik 2004 Napisano 5 Październik 2004 Trochę sztywno się rusza, ale wierzę, ze będzie lepiej :)
Predator Napisano 5 Październik 2004 Napisano 5 Październik 2004 wszystko fajnie tylko te stopy klapia jakby ktos mu odwazniki zawiesil :) pozatym powoli zaczyna to przypominac chodzenie.
Leru Napisano 5 Październik 2004 Napisano 5 Październik 2004 model bardzo fajny, szczególnie to, że jest bardzo wierny oryginałowi, gratuluję :) z animacją trochę gorzej ale pewnie to poprawisz
haliq Napisano 6 Październik 2004 Napisano 6 Październik 2004 Hej. Chcesz osiągnąć spoko efekt textury a'la kreskówka? Spróbuj techniki Ink'n'Paint. Nie oglądałem tej kreskówki, więc nie wiem jaka tam jest kreska. Ale I'n'P da się dostosować i kreskę i kolor. Chyba że to mesh do gry.
Predator Napisano 6 Październik 2004 Napisano 6 Październik 2004 haliq :) nieuczy ty ojca dzieci wlasne robic ze tak za przeproszeniem powiem :) Kingwins juz siedzi w grafie troche i o tym doskonale wie :). Aczkolwiek przepraszam cie haliq odrazu ze sie narzucilem przeciez mozesz o tym niewiedziec :) .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się