Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 36
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
"Wiem że to nie jest praca godna tego forum"

 

bardzo sie mylisz ;)

 

dokladnie

 

 

..................................................................................

Napisano

No tak, pokazałem siatkę i czar prysnoł :)

Może być problem przy animcje i pewnie dojdzie pare poly na stawach. Ale generalnie nie marzę o super produkcji bo i czasu na to nie mam tylko tak... mam w planach poćwiczyć animację

Napisano
"Wiem że to nie jest praca godna tego forum"

 

bardzo sie mylisz ;)

 

Uwazam ze mala ilosc poly przy dobrym efekcie to juz sukces.

Napisano

Jak w każdej dziedzinie sztuki, tak i w lo-poly musi być msce na minimalizm :) Nie wyglada najgorzej, ale chyba nie zaanimujesz go zbyt ciekawie - zagesc siatke w okolicach stawow..

Napisano

coś jednak envelopes mają z tym wspólnego, zmniejszyłem je na max, żeby nie obejmowały żandego vertexa bo przyporządkowywałem vertexy ręcznie do kości. ale dalej wygląda na to że jest błąd. Nie wie ktoś jak wyłączyć kompletnie to delikatne oddziaływanie kości na sąsiednie, nie zaznacozne wierzchołki? Chodzi o to, że choć kość przedramienia powinna deformować tylko wierzchołki na przedramieniu, to ona delikatnie deformuje też te na bicepsie np.

 

http://kingwins.republika.pl/1.avi

Napisano
To nie envelopy, tylko poligon się kolebie.

chyba jednak sie mylisz

 

Do twojego ostatniego posta to musisz ustawic wagi vartexow dla poszczegolnych kosci, albo dla tych ktore Ci sie wala

Napisano

Gdyby dodał parę podziałów, wówczas poligony były by lepiej przydzielone do kości, i nie było by przykrego efektu. Częściowo można to zrobić też przez envelopy lub przypisanie vertexów. Mówię o phisique nie skin (tego drugiego nie próbowałem). Na poziomie vertexów można wybrać liczbę podłączonych kości. W twoim przypadku wybierz jeden. Tylko ciągle nie jestem pewien czy będzie to najlepszym rozwiązaniem. Trzeba jeszcze sprawdzić kąt skręcania IMHO.

Napisano

Te, a sprawdź może on ma wodę w ramieniu?:P Fajny ten gacuś, tylko mam nadzieje, że to nie aluzja do mnie hehe :P Gac-Gacuś. Żądam praw autorskich :].

Napisano

jezeli chodzi o ta ostatnia probke to chyba model Ci wyszedl poza swiatlo ;)

Juz jest o niebo lepiej ale nadal ta prawa reka (po jego stronie) rusza sie sztywno ! a lewa bardzo ladnie nie mam pojecia czym to moze byc spowodowane :)

ale jak narazie podoba mi sie i tak ;p

Napisano

nie wiem ale nadal mam to odczucie ze prawa reka jest kiepawa i ma cienkie ruchy :|

Ogolnie jest fajnie podoba mi sie skok , chociaz mogl bys go troche jeszcze urealnic , wiesz jezeli ktos spada z wysokosci to sila pcha mu rece do gory , fajnie by bylo gdybys mu troche te raczki zachwial czy cos :)

Chod mi sie srednio podoba przez ta prawa reke

:|

Napisano

Trochę sztywno się rusza, ale wierzę, ze będzie lepiej :)

Napisano

Hej. Chcesz osiągnąć spoko efekt textury a'la kreskówka? Spróbuj techniki Ink'n'Paint. Nie oglądałem tej kreskówki, więc nie wiem jaka tam jest kreska. Ale I'n'P da się dostosować i kreskę i kolor. Chyba że to mesh do gry.

Napisano

haliq :) nieuczy ty ojca dzieci wlasne robic ze tak za przeproszeniem powiem :) Kingwins juz siedzi w grafie troche i o tym doskonale wie :). Aczkolwiek przepraszam cie haliq odrazu ze sie narzucilem przeciez mozesz o tym niewiedziec :) .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności