Napisano 30 Wrzesień 201410 l Witam Wszystkich! Przypominając się: Dwa lata temu zapisałem się na to forum i założyłem wątek: "Jak ulepszyć portfolio, żeby zawalczyć o pracę konceptartysty?" (http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=86537). Niedługo potem otrzymałem wymarzoną pracę w gamedevie. Dlatego dziękuję osobom, które komentowały wątek. Obecnie pracuję z bratem - programistą, jako indie developer TwoMammoths (www.twomammoths.com). Od paru miesięcy tworzymy grę "Archaica: The Path of Light". Jest to gra logiczna z mechaniką "laserów i luster". Zamieszczam tu wstępną wersję artbooka. Będę wdzięczny za uwagi i krytykę jego formy i przejrzystości. Może też znajdą się podpowiedzi i sugestie dotyczące gry. Niebawem startujemy na Greenlight i Wspieram.to (https://wspieram.to/Archaica). Mam nadzieję, że nikt się nie pogniewa, jeśli w tym wątku będę zachęcał do czynnego uczestnictwa w kampaniach. artbook: strony 1-5 cały artbook: http://twomammoths.com/archaica-the-path-of-light-artbook/ Edytowane 31 Październik 201410 l przez Marcin Turecki
Napisano 30 Wrzesień 201410 l Autor artbook: strony 6-10 cały artbook: http://twomammoths.com/archaica-the-path-of-light-artbook/ Edytowane 31 Październik 201410 l przez Marcin Turecki
Napisano 30 Wrzesień 201410 l Autor artbook: strony 11-15 cały artbook: http://twomammoths.com/archaica-the-path-of-light-artbook/ Edytowane 31 Październik 201410 l przez Marcin Turecki
Napisano 30 Wrzesień 201410 l Autor artbook: strony 16-20 cały artbook: http://twomammoths.com/archaica-the-path-of-light-artbook/ Edytowane 31 Październik 201410 l przez Marcin Turecki
Napisano 30 Wrzesień 201410 l Autor artbook: strony 21-23 cały artbook: http://twomammoths.com/archaica-the-path-of-light-artbook/ Edytowane 31 Październik 201410 l przez Marcin Turecki
Napisano 30 Wrzesień 201410 l Gra się prezentuje bardzo estetycznie. Też fajny sposób na tanią produkcję assetów, ta subtelna zapętlana tekstura + działanie mgłą, bryłą. Jak Kairo, tylko lepiej :) Z kolei w artbooku mnie drażni, że to jest wszystko wbrew temu spokojowi. Takie tłusto malowane tło, fonty duże i grube. Przez to same koncepty znikają i ich moc wyrazu się zaciera (jako prostych, hieroglifowych kszałtów). Ale rozumiem, że to już nie do zmiany. Za to z fontem bym jeszcze zawalczył - coś bliżej atmosfery całości. I tak teksty są krótkie.
Napisano 30 Wrzesień 201410 l Cześć! Artbook mi się podoba, zwłaszcza w formie papierowej gdy się już go trzyma w rękach i przewraca strony. Zresztą sam wiesz bo to mówiłem na WGK ;) .Dajcie go jako jedna z nagród w zbiórce bo mogą znaleźć się chętni. Co do samej gry to ma fajny minimalizm i nie wiem czy będziecie jeszcze wybajerzać tła i czy w ogóle jest to niezbędne. Bo można poprostu dać relaksacyjną muzykę i w połączeniu z tekstami fabularnymi (albo lektor np jakiś kobiecy) i mogłoby to wystarczyć. To już sprawdzicie w testach. Sama mechanika jest dobra i nie było problemu z nawigowaniem (chociaż tutorial by nie zaszkodził ). Powodzenia na greenie i wspieram to.
Napisano 31 Październik 201410 l Autor Parę dni temu zaprezentowaliśmy grę na targach PGA w Poznaniu i rozpoczęliśmy kampanię na wspieram.to. Zapraszam do zapoznania się z projektem: https://wspieram.to/Archaica Będę też wdzięczny za wspieranie i promowanie akcji. Liczę też na podpowiedzi dotyczące kampanii. Każda uwaga będzie pomocna.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto