Marcin Turecki Napisano 30 Wrzesień 2014 Napisano 30 Wrzesień 2014 (edytowane) Witam Wszystkich! Przypominając się: Dwa lata temu zapisałem się na to forum i założyłem wątek: "Jak ulepszyć portfolio, żeby zawalczyć o pracę konceptartysty?" (http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=86537). Niedługo potem otrzymałem wymarzoną pracę w gamedevie. Dlatego dziękuję osobom, które komentowały wątek. Obecnie pracuję z bratem - programistą, jako indie developer TwoMammoths (www.twomammoths.com). Od paru miesięcy tworzymy grę "Archaica: The Path of Light". Jest to gra logiczna z mechaniką "laserów i luster". Zamieszczam tu wstępną wersję artbooka. Będę wdzięczny za uwagi i krytykę jego formy i przejrzystości. Może też znajdą się podpowiedzi i sugestie dotyczące gry. Niebawem startujemy na Greenlight i Wspieram.to (https://wspieram.to/Archaica). Mam nadzieję, że nikt się nie pogniewa, jeśli w tym wątku będę zachęcał do czynnego uczestnictwa w kampaniach. artbook: strony 1-5 cały artbook: http://twomammoths.com/archaica-the-path-of-light-artbook/ Edytowane 31 Październik 2014 przez Marcin Turecki
Marcin Turecki Napisano 30 Wrzesień 2014 Autor Napisano 30 Wrzesień 2014 (edytowane) artbook: strony 6-10 cały artbook: http://twomammoths.com/archaica-the-path-of-light-artbook/ Edytowane 31 Październik 2014 przez Marcin Turecki
Marcin Turecki Napisano 30 Wrzesień 2014 Autor Napisano 30 Wrzesień 2014 (edytowane) artbook: strony 11-15 cały artbook: http://twomammoths.com/archaica-the-path-of-light-artbook/ Edytowane 31 Październik 2014 przez Marcin Turecki
Marcin Turecki Napisano 30 Wrzesień 2014 Autor Napisano 30 Wrzesień 2014 (edytowane) artbook: strony 16-20 cały artbook: http://twomammoths.com/archaica-the-path-of-light-artbook/ Edytowane 31 Październik 2014 przez Marcin Turecki
Marcin Turecki Napisano 30 Wrzesień 2014 Autor Napisano 30 Wrzesień 2014 (edytowane) artbook: strony 21-23 cały artbook: http://twomammoths.com/archaica-the-path-of-light-artbook/ Edytowane 31 Październik 2014 przez Marcin Turecki
muody Napisano 30 Wrzesień 2014 Napisano 30 Wrzesień 2014 Gra się prezentuje bardzo estetycznie. Też fajny sposób na tanią produkcję assetów, ta subtelna zapętlana tekstura + działanie mgłą, bryłą. Jak Kairo, tylko lepiej :) Z kolei w artbooku mnie drażni, że to jest wszystko wbrew temu spokojowi. Takie tłusto malowane tło, fonty duże i grube. Przez to same koncepty znikają i ich moc wyrazu się zaciera (jako prostych, hieroglifowych kszałtów). Ale rozumiem, że to już nie do zmiany. Za to z fontem bym jeszcze zawalczył - coś bliżej atmosfery całości. I tak teksty są krótkie.
serio Napisano 30 Wrzesień 2014 Napisano 30 Wrzesień 2014 Cześć! Artbook mi się podoba, zwłaszcza w formie papierowej gdy się już go trzyma w rękach i przewraca strony. Zresztą sam wiesz bo to mówiłem na WGK ;) .Dajcie go jako jedna z nagród w zbiórce bo mogą znaleźć się chętni. Co do samej gry to ma fajny minimalizm i nie wiem czy będziecie jeszcze wybajerzać tła i czy w ogóle jest to niezbędne. Bo można poprostu dać relaksacyjną muzykę i w połączeniu z tekstami fabularnymi (albo lektor np jakiś kobiecy) i mogłoby to wystarczyć. To już sprawdzicie w testach. Sama mechanika jest dobra i nie było problemu z nawigowaniem (chociaż tutorial by nie zaszkodził ). Powodzenia na greenie i wspieram to.
Marcin Turecki Napisano 31 Październik 2014 Autor Napisano 31 Październik 2014 Parę dni temu zaprezentowaliśmy grę na targach PGA w Poznaniu i rozpoczęliśmy kampanię na wspieram.to. Zapraszam do zapoznania się z projektem: https://wspieram.to/Archaica Będę też wdzięczny za wspieranie i promowanie akcji. Liczę też na podpowiedzi dotyczące kampanii. Każda uwaga będzie pomocna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się