Skydesign Napisano 4 Październik 2014 Share Napisano 4 Październik 2014 Witam, Potrzebuje stworzyć wektorowe blueprinty poligonalnego modelu stworzonego w 3dsmax. W Rhino jest do tego opcja make2D (ale nie obsługuje ona siatki mesh). Jest taka opcja/plugin w 3ds max? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozpruwacz Napisano 13 Październik 2014 Share Napisano 13 Październik 2014 tak, najpierw najlepiej splaszcz obiekt, a poznie j w edit poly, wybierz sobie edge-s ktore chcesz miec w 2D i wcisnij "create shape" ( z edit edges menu) - teraz ukryj swoj obiekt. Pozostanie ci juz tylko plaski spline.... mozesz go sobie exportowac lub wyrenderowac:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uzumakishadow Napisano 13 Październik 2014 Share Napisano 13 Październik 2014 (edytowane) Serio? Taka barbarzyńska metoda? A kamera ortagonalna i jakiś toon shader? Nie prościej? Edit: a tu jeszcze coś takiego. http://www.3dtotal.com/index_tutorial_detailed.php?id=759#.VDwrp_msV8E Edytowane 13 Październik 2014 przez uzumakishadow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się