Napisano 4 Październik 201410 l Witam, Potrzebuje stworzyć wektorowe blueprinty poligonalnego modelu stworzonego w 3dsmax. W Rhino jest do tego opcja make2D (ale nie obsługuje ona siatki mesh). Jest taka opcja/plugin w 3ds max? Pozdrawiam
Napisano 13 Październik 201410 l tak, najpierw najlepiej splaszcz obiekt, a poznie j w edit poly, wybierz sobie edge-s ktore chcesz miec w 2D i wcisnij "create shape" ( z edit edges menu) - teraz ukryj swoj obiekt. Pozostanie ci juz tylko plaski spline.... mozesz go sobie exportowac lub wyrenderowac:)
Napisano 13 Październik 201410 l Serio? Taka barbarzyńska metoda? A kamera ortagonalna i jakiś toon shader? Nie prościej? Edit: a tu jeszcze coś takiego. http://www.3dtotal.com/index_tutorial_detailed.php?id=759#.VDwrp_msV8E Edytowane 13 Październik 201410 l przez uzumakishadow
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto