Napisano 10 Październik 201410 l Szukam jakiegoś rozwiązania na przeniesienie mapowań UV z jednego mesha na drugi który jest jego retopologią. Nie chcę rozkładać siatki na nowo chciałbym przenieść mapowanie mimo innej topologii siatki. Dało by się takie coś załatwić w ZBrush? Może ktoś zna jakiś skrypt? Kiedyś takie coś załatwiałem w Softimage XSI, ale nie mam teraz dostępu do tego narzędzia.
Napisano 10 Październik 201410 l w zbrushu nie, ale mozesz w maxie projekcja przeniesc uv, z tym ze pozniej czeka cie reczne poprawianie zniszczonych edgy (po prostu nie przenosi sie idealnie) imo szybciej bedzie ci zrobic nowe uv i przepalic textury w sumie bez stratnie (oprocz psdeka) ;)
Napisano 10 Październik 201410 l Autor Dzięki. Na XSI dość rewelacyjnie to działało. W maxie nie testowałem, ale też nie mam dojścia do maxa. Pozostaje mi w takim razie to co zaproponowałeś, no chyba że w MODO da się to zrobić... Szukam ale nic jeszcze nie znalazłem.
Napisano 10 Październik 201410 l Autor @Azbesty - Mi nie chodzi o projekcję tylko o fizyczne przeniesienie koordynantów UV z jednego mesha na drugi o zupełnie innej topologii. Nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy
Napisano 10 Październik 201410 l Mam podobny problem. Mam mesh h polly i mesh low polly, chciałbym przenieść szczegóły i teksture z mesha H-poly na low-poly jak mogę to zrobić? pracuje na Zbrush/blender
Napisano 11 Październik 201410 l @Gryzon, zobacz to http://blenderartists.org/forum/showthread.php?348136-Dyntopo-Creature ten gościu robi chyba to co ty chcesz, raczej bez mayi sie nie obędzie ;) @fadzu, zmapuj low poly i przepal detal z high poly najlepiej do tego użyj xnormala
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto