gryzon Napisano 10 Październik 2014 Napisano 10 Październik 2014 Szukam jakiegoś rozwiązania na przeniesienie mapowań UV z jednego mesha na drugi który jest jego retopologią. Nie chcę rozkładać siatki na nowo chciałbym przenieść mapowanie mimo innej topologii siatki. Dało by się takie coś załatwić w ZBrush? Może ktoś zna jakiś skrypt? Kiedyś takie coś załatwiałem w Softimage XSI, ale nie mam teraz dostępu do tego narzędzia.
KLICEK Napisano 10 Październik 2014 Napisano 10 Październik 2014 w zbrushu nie, ale mozesz w maxie projekcja przeniesc uv, z tym ze pozniej czeka cie reczne poprawianie zniszczonych edgy (po prostu nie przenosi sie idealnie) imo szybciej bedzie ci zrobic nowe uv i przepalic textury w sumie bez stratnie (oprocz psdeka) ;)
gryzon Napisano 10 Październik 2014 Autor Napisano 10 Październik 2014 Dzięki. Na XSI dość rewelacyjnie to działało. W maxie nie testowałem, ale też nie mam dojścia do maxa. Pozostaje mi w takim razie to co zaproponowałeś, no chyba że w MODO da się to zrobić... Szukam ale nic jeszcze nie znalazłem.
gryzon Napisano 10 Październik 2014 Autor Napisano 10 Październik 2014 @Azbesty - Mi nie chodzi o projekcję tylko o fizyczne przeniesienie koordynantów UV z jednego mesha na drugi o zupełnie innej topologii. Nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy
Fadzu Napisano 10 Październik 2014 Napisano 10 Październik 2014 Mam podobny problem. Mam mesh h polly i mesh low polly, chciałbym przenieść szczegóły i teksture z mesha H-poly na low-poly jak mogę to zrobić? pracuje na Zbrush/blender
rice Napisano 11 Październik 2014 Napisano 11 Październik 2014 @Gryzon, zobacz to http://blenderartists.org/forum/showthread.php?348136-Dyntopo-Creature ten gościu robi chyba to co ty chcesz, raczej bez mayi sie nie obędzie ;) @fadzu, zmapuj low poly i przepal detal z high poly najlepiej do tego użyj xnormala
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się