Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Szukam jakiegoś rozwiązania na przeniesienie mapowań UV z jednego mesha na drugi który jest jego retopologią. Nie chcę rozkładać siatki na nowo chciałbym przenieść mapowanie mimo innej topologii siatki.

Dało by się takie coś załatwić w ZBrush? Może ktoś zna jakiś skrypt?

 

Kiedyś takie coś załatwiałem w Softimage XSI, ale nie mam teraz dostępu do tego narzędzia.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzięki. Na XSI dość rewelacyjnie to działało. W maxie nie testowałem, ale też nie mam dojścia do maxa. Pozostaje mi w takim razie to co zaproponowałeś, no chyba że w MODO da się to zrobić... Szukam ale nic jeszcze nie znalazłem.

Napisano
  • Autor

@Azbesty - Mi nie chodzi o projekcję tylko o fizyczne przeniesienie koordynantów UV z jednego mesha na drugi o zupełnie innej topologii. Nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy

Napisano

Mam podobny problem.

Mam mesh h polly i mesh low polly, chciałbym przenieść szczegóły i teksture z mesha H-poly na low-poly jak mogę to zrobić? pracuje na Zbrush/blender

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności