Skocz do zawartości

nowe topo - przeniesienie UV


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Szukam jakiegoś rozwiązania na przeniesienie mapowań UV z jednego mesha na drugi który jest jego retopologią. Nie chcę rozkładać siatki na nowo chciałbym przenieść mapowanie mimo innej topologii siatki.

Dało by się takie coś załatwić w ZBrush? Może ktoś zna jakiś skrypt?

 

Kiedyś takie coś załatwiałem w Softimage XSI, ale nie mam teraz dostępu do tego narzędzia.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

w zbrushu nie, ale mozesz w maxie projekcja przeniesc uv, z tym ze pozniej czeka cie reczne poprawianie zniszczonych edgy (po prostu nie przenosi sie idealnie) imo szybciej bedzie ci zrobic nowe uv i przepalic textury w sumie bez stratnie (oprocz psdeka) ;)

Napisano

Dzięki. Na XSI dość rewelacyjnie to działało. W maxie nie testowałem, ale też nie mam dojścia do maxa. Pozostaje mi w takim razie to co zaproponowałeś, no chyba że w MODO da się to zrobić... Szukam ale nic jeszcze nie znalazłem.

Napisano

@Azbesty - Mi nie chodzi o projekcję tylko o fizyczne przeniesienie koordynantów UV z jednego mesha na drugi o zupełnie innej topologii. Nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy

Napisano

Mam podobny problem.

Mam mesh h polly i mesh low polly, chciałbym przenieść szczegóły i teksture z mesha H-poly na low-poly jak mogę to zrobić? pracuje na Zbrush/blender

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności