Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Już dość dawno zrobiłem sobie modele jaków i mocno mi nie pasowało w geometrii i wymiarach teraz zabrałem się za wnętrza i szok wszystko trzeba przeskalowywać a to przecież brednie. Wyszło na to że robię od początku od ramy i tak linia przebiegu pasa górnego kratownicy nie jest taka sama jak pasa dolnego, linia kadłuba na wysokości kabiny jest całkiem inna niż w publikacjach panele boczne są na zawiasach taśmowych i by się nie otworzyły, łoże silnika w publikacjach to całkowita fantazja, mam model M100 a rozstaw śrub jest taki sam w M105 PF i kompletnie nie pasuje. Wszystko rysuje w CADzie na podstawie zdjęć ale tylko wraków a to proces bardzo powolny. Teraz szukam rysunków szkasa ale w miarę możliwość zwymiarowanych bo nie mam zdjęć góry ramy z łożem i nie mogę zwymiarować. Mało tu będzie postów wątek powstał co by nie było że tylko się czepiam a sam nic nie robię ale staram się robić w zgodnie z oryginałem. Gwoli ścisłości wyposażenie kabiny to od serii 1 d0 90 z radiem i bez co niepotrzebne będę usuwał w zależności od wersji

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mapy spawów z fotek ale chyba się nie zdecyduje w tej chwili jest może ze 20% miejsc spawanych a co dopiero gdyby kratownica była w całości

Napisano

Niestety ja nie mam żadnej konkretnej dokumentacji, przerysowuje zdjęcia wraków, i tu masz poprawiony węzeł mocowania skrzydła wypatrzyłem w kupie poskręcanych rur nie mieści mi się jedna śruba chodzi o odległość otworu od końca blachy jest ścisła zależność bo inaczej nastąpi rozerwanie a może jaj tam nie był, te dźwigary to klejonka w 1/3 pusta poza miejscami mocowań np. podwozia.

Napisano

Wizyta u stolarza, rysunki statecznika jakie zrobiłem prawie idealnie zapasowały niewielkie poprawki i można się będzie zabierać za mocowanie statecznika

Napisano

To nie tak szybko nastąpi, zaparłem się i rozłoże go w całości. Przednie mocowanie statecznika już jest teraz rysuje tylne.

Mapa na nity to 12k 8bit wystarczy.

wt.pdf

Napisano

Żebra steru kierunku, przód i tył zgodny, przód nie uderza o nic przy obrocie wyprofilowanie żeber po ustawieniu zawiasów steru kierunku.

Napisano

Golizna będzie całkowita teraz węzły mocujące ster kierunku następnie usterzenie poziome, powrót do skrzydła, silnik w wersji blokowej do sprawdzenia z okapotowanem, podwozie, wyposażenie kabiny z okablowaniem, uzbrojenie i dopiero poszycie i silnik na dokładnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności