Drathir Napisano 15 Październik 2014 Napisano 15 Październik 2014 Witam Mam pytanie odnosnie snapa. Nie chodzi mi o domyslny 3ds-maxowy angle/scale snap (o iles stopni / procent), a o mozliwosc snapowania do (vertexow, edges etc). Dla przykladu (chce dopasowac 1 element do 2giego): http://pbrd.co/1w2kGXx 1. Czy znacie jakis skrypt do maxa pozwalajacy na to? Jak najlepiej SPRAWDZIC / USTAWIC kat zeby elementy pasowaly (bez uzywania Normal Align (bo w niektorych przypadkach nie moge sobie na to pozwolic)). 2. Podobnie sprawa tyczy sie skalowania (np mniejszy walec chce przeskalowac po x,y zeby promieniem pasowal do wiekszego)
Sok Napisano 15 Październik 2014 Napisano 15 Październik 2014 Nie wiem czy dobrze zrozumiałem przez co moja odpowiedź jakaś taka zbyt banalna się wydaje ale w Maxie jest przecież opcja snapowania do vertexów, edge'y i wielu wielu innych elementów, a używając dodatkowo snapa 3D, 2,5D lub 2D na pewno da się to dopasować.
Drathir Napisano 16 Październik 2014 Autor Napisano 16 Październik 2014 Nie wiem czy dobrze zrozumiałem przez co moja odpowiedź jakaś taka zbyt banalna się wydaje ale w Maxie jest przecież opcja snapowania do vertexów, edge'y i wielu wielu innych elementów, a używając dodatkowo snapa 3D, 2,5D lub 2D na pewno da się to dopasować. Oczywiscie ze jest :) dziala swietnie ALE tylko na MOVE...probowales uzwac go (snapa) podczas rotacji/skalowania?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się