Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam!

Jeślim mam wykonany model w Zbrush który ma dość dużo liczbę poligonów, i eksportuje go do 3ds max,

to czy nadaje się on odrazy do animacji ?? czy trzeba zmieniać topologie siatki ??

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 900
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Robisz retopologie na Lowpoly/midpoly, tak żeby zachować detal i z ładnymi loopami pod animacje. Potem przepalasz to wszystko i pajdu :D

Napisano

Nie nada. Żeby dało się to animować czeka cię długa droga. Googlaj takie hasła:

 

-3dsmax retopology

-zbrush uv master

-zbrush project all

-zbrush displacement

-3dsmax displacement

 

-----

azbesty- Hasło "przepalasz" na pewno wszystko wyjaśni osobie która jeszcze nie orientuje się w klasyfikacji low-poly/hi-poly. ;) Termin "midpoly" jest błędem, nie robi się animacji "prawie realtime". Istnieje albo"lowpoly", albo "hipoly", z definicji nie ma nic pomiędzy nimi. Co najwyżej może to być gęsta lub/i źle zoptymalizowana siatka lowpoly. Nie wpajajmy ludziom skrótów myślowych jako definicji.

Edytowane przez Monio

Napisano
  • Autor

zrobiłem sobie takie coś.

wczytałem model do 3ds, i z wykorzystaniem tego co mamy w panelu freeform obudowałem go,

mam teraz wersje lowpoly która prawie idealnie przylega do modelu, dalej wczytałem do zbrusha moje lowpoly

i tam za pomoca opcji "project" chyba w subtool jest, dopasowało go jeszcze lepiej.

I teraz tak, bo moge sobie dać divide tak 3 lub 4 razy w celu zagęszczenia siatki, i "project" bardziej do dopasuje, zachowam więcej detali.

Tylko czy sobie siatki nie zniszczę??

A z tym retopo dla LowPoly to próbowałem jeszcze tak że za pomocą Zremesher zrobiłem sobie lowpoly, i na tym próbowałem poprawiać loopy, ale jakoś sprawniej mi poszło z freeform

 

I jeszcze jedno pytanie dotyczące UV, nigdzie nie widzę jak robią UV dla highPoly, tylko lowPoly, takie uv z modelu lowPoly da się wykorzystać dla modelu highPoly??

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.