emimari Napisano 16 Październik 2014 Napisano 16 Październik 2014 Cześć, mam taki problem: na ścianie pojawiają mi się jakieś dziwne białe plamy światła. Próbowałam różnych ustawiń i nic nie pomagało. Oświetlenie hdri. W załącznikach zamieszczam ustawienia jakie mam. Będę wdzięczna za pomoc.
skalpel3d Napisano 17 Październik 2014 Napisano 17 Październik 2014 przyczyny mogą być następujące: -materiały typu standard -powielona geometria -niestyczne obiekt -brak grubości obiektów, w takim przypadku nadaj modyfikator shell - czasami za bardzo podciągnięty parametr render mult w vrayhdri jeśli to nie to wrzuć scenę na serwer to się do niej zerknie :) Włącz sub pixel mapping W IRR map obniż parametr subdiv niepotrzebnie taki wysoki, w przypadku pojawiania sie plam warto zamiast go podbijać przejść na brute force
emimari Napisano 18 Październik 2014 Autor Napisano 18 Październik 2014 Jednak powielona geometria, nie wiedziałam,że Sketchup przy eksportowaniu szykuje takie niespodzianki... Dziękuję:) Pewnie jeszcze się pojawią jakie - - - Połączono posty - - - *jakieś pytania do tej sceny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się