Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

mam taki problem: na ścianie pojawiają mi się jakieś dziwne białe plamy światła. Próbowałam różnych ustawiń i nic nie pomagało. Oświetlenie hdri.

W załącznikach zamieszczam ustawienia jakie mam. Będę wdzięczna za pomoc.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

przyczyny mogą być następujące:

-materiały typu standard

-powielona geometria

-niestyczne obiekt

-brak grubości obiektów, w takim przypadku nadaj modyfikator shell

- czasami za bardzo podciągnięty parametr render mult w vrayhdri

 

jeśli to nie to wrzuć scenę na serwer to się do niej zerknie :)

Włącz sub pixel mapping

W IRR map obniż parametr subdiv niepotrzebnie taki wysoki, w przypadku pojawiania sie plam warto zamiast go podbijać przejść na brute force

Napisano

Jednak powielona geometria, nie wiedziałam,że Sketchup przy eksportowaniu szykuje takie niespodzianki... Dziękuję:) Pewnie jeszcze się pojawią jakie

 

- - - Połączono posty - - -

 

*jakieś pytania do tej sceny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności