Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Cześć,

mam taki problem: na ścianie pojawiają mi się jakieś dziwne białe plamy światła. Próbowałam różnych ustawiń i nic nie pomagało. Oświetlenie hdri.

W załącznikach zamieszczam ustawienia jakie mam. Będę wdzięczna za pomoc.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 998
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przyczyny mogą być następujące:

-materiały typu standard

-powielona geometria

-niestyczne obiekt

-brak grubości obiektów, w takim przypadku nadaj modyfikator shell

- czasami za bardzo podciągnięty parametr render mult w vrayhdri

 

jeśli to nie to wrzuć scenę na serwer to się do niej zerknie :)

Włącz sub pixel mapping

W IRR map obniż parametr subdiv niepotrzebnie taki wysoki, w przypadku pojawiania sie plam warto zamiast go podbijać przejść na brute force

Napisano
  • Autor

Jednak powielona geometria, nie wiedziałam,że Sketchup przy eksportowaniu szykuje takie niespodzianki... Dziękuję:) Pewnie jeszcze się pojawią jakie

 

- - - Połączono posty - - -

 

*jakieś pytania do tej sceny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.