Skocz do zawartości

Chwasty, trawy, kwiaty, czyli polne zielsko. (MODELING/UNWRAPPING/TEXTURING)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć

 

Mam do was prośbę, chciałbym nauczyć się modelować i teksturować chwasty, trawy, generalnie interesują mnie wszystkie odmiany zieleni które można spotkać na polach.

Jeśli znacie jakieś tutoriale, lub chcecie podzielić się swoją wiedzą piszcie proszę w tym temacie.

A jeśli przypadkiem pojawi się jakaś informacja o budowie modeli drzew, krzaków, porostów czy lian to tym lepiej :)

Interesuje mnie dosłownie wszystko, czyli cenne uwagi odnośnie MultiScatter także chętnie przeczytam!

 

Inspiracją do zdobycia tej wiedzy był ten tutorial, jestem oczarowany modelami traw i chciałbym zrobić sobie taką kolekcję, szukam więc jak największej bazy pomysłów wskazówek aby osiągnąć jak najlepszy efekt :)

 

http://www.3dtotal.com/index_tutorial_detailed.php?id=1533&catDisplay=1&roPos=1&page=4#.VEfuShZBnME

 

Dziękuję za pomoc!

 

PS.

Najlepiej gdyby tutoriale były do 3ds Max, ale jeśli będzie to Maya, MODO czy CINEMA 4D to także chciałbym je zobaczyć, wszak modelowanie i teksturowanie odbywa się w podobny sposób.

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

@Iwan cieszę się, że zechciałeś podzielić się tymi materiałami, będę miał dzięki temu świetny start, dziękuję!

Forum o zieleninie jest rewelacyjne!




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności