Skocz do zawartości

[Gra 2D] Bouncing Balloons (Android)


skovron

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Chciałem się pochwalić ukończeniem pewnego małego projekciku. Jest to prosta gra 2D na Androida.

Nic specjalnego (zwykłe podbijanie balonów i zbieranie gwiazdek) ale jak to mówią - od czegoś trzeba zacząć.

 

Gra została utworzona w Unity, co dla tego typu gierki stanowi raczej overkill ale było też możliwością poszerzenia wiedzy o tym silniku.

 

Kilka screenów:

[ATTACH=CONFIG]97056[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]97057[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]97058[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]97059[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]97060[/ATTACH]

 

Gdyby ktoś miał ochotę rzucić okiem to tutaj jest link:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.healthbar.games.BouncingBalloons

 

Komentarze mile widziane.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Witam ponownie.

 

Minęło trochę czasu ale postanowiłem dalej rozwijać moją małą gierkę na Androida - głownie w celu poznania nowych tematów związanych z branżą mobilną.

 

Przymierzam się właśnie do uruchomienia usług gier Google Play (osiągnięcia, tabele wyników), być może integracja z Facebookiem.

Najpierw jednak przygotowałem updejt zawierający poszerzone statystyki w grze.

Gra rejestruje teraz - oprócz bieżącego i najlepszego wyniku - również ilości zdobytych gwiazdek oraz wynik całkowity (naliczany cały czas rosnąco po każdej rundzie gry).

Zwiększyłem też trochę poziom trudności i poprawiłem kilka drobnych błędów.

 

Jeśli ktoś byłby zainteresowany to zachęcam do pobierania:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.healthbar.games.BouncingBalloons

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, Unity dla takiej gry to moze overkill jesli ma byc tylko na jedna platforme, ale jesli ktos planuje wiecej platform docelowych Unity jest jak najbardziej uzasadnione. Chociaz taka gre polecam zrobnic w Xamarin jesli platformy mialy by byc iOS i Android.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności