mantragora Napisano 26 Październik 2014 Napisano 26 Październik 2014 Przynajmniej czesciowo :D Chlopaki doszli do wniosku ze nie ma sensu robic cinematikow do gier za pomoca Arnolda, Vray, Rendermana itp. i postanowili zaprzac do pracy Unreal Engine 4. Jak ktos siedzi w UE4 i ma wolny czas niech startuje. http://www.axisanimation.com/index.php?id=1106&loc= Moze to nie Pixar ale zawsze to kolejna cegielka do rzucania w sporach typu "Realtime" vs "Offlinowe" renderery. Jak to na koncu Terminatora powiedziano, "There is a storm coming in". A jego imie to "RealTime". ;)
olaf Napisano 26 Październik 2014 Napisano 26 Październik 2014 przy takich RAMach kart graficznych i koszcie silnika, to w sumie aż się prosiło, by czesc teamu pracowała nad 2i3planem w realtime. Jestem ciekaw le nowych narzedzi sobie dopisali, by kompozycja szła dobrze - szczegolnie kamera.
mantragora Napisano 26 Październik 2014 Autor Napisano 26 Październik 2014 Jestem ciekaw le nowych narzedzi sobie dopisali, by kompozycja szła dobrze - szczegolnie kamera. Z oferty wyglada na to ze jest to kompletnie swieza pozycja wiec caly pipeline beda tworzyc dopiero teraz. I do tego ta osoba jest potrzebna. Nie wydaje mi sie aby to byl tylko drugi i trzeci plan. Crytek cale cinematiki dla telewizji renderowal bezposrednio ze swojego CineBoxa wiec podejrzewam ze i tu bedzie podobna historia. Pierwszy plan na calego.
jacenty Napisano 26 Październik 2014 Napisano 26 Październik 2014 Badaja narzedzie .Pewnie mysla o interaktywnych prezentacjach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się