Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Przynajmniej czesciowo :D

 

Chlopaki doszli do wniosku ze nie ma sensu robic cinematikow do gier za pomoca Arnolda, Vray, Rendermana itp. i postanowili zaprzac do pracy Unreal Engine 4. Jak ktos siedzi w UE4 i ma wolny czas niech startuje.

 

http://www.axisanimation.com/index.php?id=1106&loc=

 

 

Moze to nie Pixar ale zawsze to kolejna cegielka do rzucania w sporach typu "Realtime" vs "Offlinowe" renderery. Jak to na koncu Terminatora powiedziano, "There is a storm coming in". A jego imie to "RealTime". ;)

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

przy takich RAMach kart graficznych i koszcie silnika, to w sumie aż się prosiło, by czesc teamu pracowała nad 2i3planem w realtime. Jestem ciekaw le nowych narzedzi sobie dopisali, by kompozycja szła dobrze - szczegolnie kamera.

Napisano
Jestem ciekaw le nowych narzedzi sobie dopisali, by kompozycja szła dobrze - szczegolnie kamera.

 

Z oferty wyglada na to ze jest to kompletnie swieza pozycja wiec caly pipeline beda tworzyc dopiero teraz. I do tego ta osoba jest potrzebna.

 

Nie wydaje mi sie aby to byl tylko drugi i trzeci plan. Crytek cale cinematiki dla telewizji renderowal bezposrednio ze swojego CineBoxa wiec podejrzewam ze i tu bedzie podobna historia. Pierwszy plan na calego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności