Skocz do zawartości

Axis Animation przechodzi na Unreal Engine 4


mantragora

Rekomendowane odpowiedzi

Przynajmniej czesciowo :D

 

Chlopaki doszli do wniosku ze nie ma sensu robic cinematikow do gier za pomoca Arnolda, Vray, Rendermana itp. i postanowili zaprzac do pracy Unreal Engine 4. Jak ktos siedzi w UE4 i ma wolny czas niech startuje.

 

http://www.axisanimation.com/index.php?id=1106&loc=

 

 

Moze to nie Pixar ale zawsze to kolejna cegielka do rzucania w sporach typu "Realtime" vs "Offlinowe" renderery. Jak to na koncu Terminatora powiedziano, "There is a storm coming in". A jego imie to "RealTime". ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jestem ciekaw le nowych narzedzi sobie dopisali, by kompozycja szła dobrze - szczegolnie kamera.

 

Z oferty wyglada na to ze jest to kompletnie swieza pozycja wiec caly pipeline beda tworzyc dopiero teraz. I do tego ta osoba jest potrzebna.

 

Nie wydaje mi sie aby to byl tylko drugi i trzeci plan. Crytek cale cinematiki dla telewizji renderowal bezposrednio ze swojego CineBoxa wiec podejrzewam ze i tu bedzie podobna historia. Pierwszy plan na calego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności