Napisano 26 Październik 201410 l Przynajmniej czesciowo :D Chlopaki doszli do wniosku ze nie ma sensu robic cinematikow do gier za pomoca Arnolda, Vray, Rendermana itp. i postanowili zaprzac do pracy Unreal Engine 4. Jak ktos siedzi w UE4 i ma wolny czas niech startuje. http://www.axisanimation.com/index.php?id=1106&loc= Moze to nie Pixar ale zawsze to kolejna cegielka do rzucania w sporach typu "Realtime" vs "Offlinowe" renderery. Jak to na koncu Terminatora powiedziano, "There is a storm coming in". A jego imie to "RealTime". ;)
Napisano 26 Październik 201410 l przy takich RAMach kart graficznych i koszcie silnika, to w sumie aż się prosiło, by czesc teamu pracowała nad 2i3planem w realtime. Jestem ciekaw le nowych narzedzi sobie dopisali, by kompozycja szła dobrze - szczegolnie kamera.
Napisano 26 Październik 201410 l Autor Jestem ciekaw le nowych narzedzi sobie dopisali, by kompozycja szła dobrze - szczegolnie kamera. Z oferty wyglada na to ze jest to kompletnie swieza pozycja wiec caly pipeline beda tworzyc dopiero teraz. I do tego ta osoba jest potrzebna. Nie wydaje mi sie aby to byl tylko drugi i trzeci plan. Crytek cale cinematiki dla telewizji renderowal bezposrednio ze swojego CineBoxa wiec podejrzewam ze i tu bedzie podobna historia. Pierwszy plan na calego.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto