Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Przynajmniej czesciowo :D

 

Chlopaki doszli do wniosku ze nie ma sensu robic cinematikow do gier za pomoca Arnolda, Vray, Rendermana itp. i postanowili zaprzac do pracy Unreal Engine 4. Jak ktos siedzi w UE4 i ma wolny czas niech startuje.

 

http://www.axisanimation.com/index.php?id=1106&loc=

 

 

Moze to nie Pixar ale zawsze to kolejna cegielka do rzucania w sporach typu "Realtime" vs "Offlinowe" renderery. Jak to na koncu Terminatora powiedziano, "There is a storm coming in". A jego imie to "RealTime". ;)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przy takich RAMach kart graficznych i koszcie silnika, to w sumie aż się prosiło, by czesc teamu pracowała nad 2i3planem w realtime. Jestem ciekaw le nowych narzedzi sobie dopisali, by kompozycja szła dobrze - szczegolnie kamera.

Napisano
  • Autor
Jestem ciekaw le nowych narzedzi sobie dopisali, by kompozycja szła dobrze - szczegolnie kamera.

 

Z oferty wyglada na to ze jest to kompletnie swieza pozycja wiec caly pipeline beda tworzyc dopiero teraz. I do tego ta osoba jest potrzebna.

 

Nie wydaje mi sie aby to byl tylko drugi i trzeci plan. Crytek cale cinematiki dla telewizji renderowal bezposrednio ze swojego CineBoxa wiec podejrzewam ze i tu bedzie podobna historia. Pierwszy plan na calego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności