CatBurger Napisano 29 Październik 2014 Napisano 29 Październik 2014 Hej, mam pewien problem, projektuję sobie ciuchy do gry za pomocą programu Marvelous Desingner 3, następnie importuje je jako obj. to Blendera. Riguję, generalnie w grze wszystko działa ale pojawia się problem przy shadow map. O ile pracuję na gotowcach shadow map wychodzi idealnie, poprawiam cienie i tekstury w PS, nakładam je w grze na obiekt i wszystko wychodzi dobrze. Przy rzeczach, które ja robię pojawia się już problem na samym początku. Przy widoku UV/Image Editor, otrzymuję coś takiego: Po bake (Ambient Ocl.) , wychodzi: A tak wygląda shadow map obiektu, na którym zazwyczaj pracuję, gdzie wszystko robię tak samo jak wyżej. Czy ktoś może wie, na czym polega problem ? Czy to kwestia samego obiektu stworzonego w MD3?
Monio Napisano 30 Październik 2014 Napisano 30 Październik 2014 Z modelami z MD powinno byc wszystko ok. Mi to wyglada na złe ustawienia. Wypalasz za pomoca internala czy cyclesa? Jakie masz ustawienia renderu?
CatBurger Napisano 30 Październik 2014 Autor Napisano 30 Październik 2014 Tak wyglądają ustawienia przed eksportem do obj. w MD3: Tak ja mówiłem, pracowałem już na innych obiektach i zawszę przy kliknięciu edit mode w Blenderze, przy widoku UV pokazywał mi się obiekt ładnie rozłożony na części. Tutaj wygląda to jakby był "przód" i "tył" ubrania nałożony na siebie , zamiast "rozłożony" - zastanawiam się w czym tkwi mój błąd? Jeśli chodzi o bake to wygląda to tak, że zaznaczam obiekt, tworze UV Grid, klikam bake z zaznaczoną obcją ambient oclussion i tyle, tak zawsze robiłem i działało ;)
CatBurger Napisano 30 Październik 2014 Autor Napisano 30 Październik 2014 Okazało się, że pies pogrzebany był w braku zaznaczenia UNWELD :) Od razu nasuwa mi się inne pytanie, jak poprawić jakoś wypalania? :D ponieważ tekstury są lekko trójkątne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się