Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Hej,

mam pewien problem, projektuję sobie ciuchy do gry za pomocą programu Marvelous Desingner 3, następnie importuje je jako obj. to Blendera. Riguję, generalnie w grze wszystko działa ale pojawia się problem przy shadow map.

O ile pracuję na gotowcach shadow map wychodzi idealnie, poprawiam cienie i tekstury w PS, nakładam je w grze na obiekt i wszystko wychodzi dobrze.

Przy rzeczach, które ja robię pojawia się już problem na samym początku. Przy widoku UV/Image Editor, otrzymuję coś takiego:

1zdsss.jpg

Po bake (Ambient Ocl.) , wychodzi:

2zad.jpg

 

A tak wygląda shadow map obiektu, na którym zazwyczaj pracuję, gdzie wszystko robię tak samo jak wyżej.

3zad.jpg

 

Czy ktoś może wie, na czym polega problem ? Czy to kwestia samego obiektu stworzonego w MD3?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Z modelami z MD powinno byc wszystko ok. Mi to wyglada na złe ustawienia. Wypalasz za pomoca internala czy cyclesa? Jakie masz ustawienia renderu?

Napisano
  • Autor

Tak wyglądają ustawienia przed eksportem do obj. w MD3:

marv.jpg

 

Tak ja mówiłem, pracowałem już na innych obiektach i zawszę przy kliknięciu edit mode w Blenderze, przy widoku UV pokazywał mi się obiekt ładnie rozłożony na części. Tutaj wygląda to jakby był "przód" i "tył" ubrania nałożony na siebie , zamiast "rozłożony" - zastanawiam się w czym tkwi mój błąd?

 

Jeśli chodzi o bake to wygląda to tak, że zaznaczam obiekt, tworze UV Grid, klikam bake z zaznaczoną obcją ambient oclussion i tyle, tak zawsze robiłem i działało ;)

Napisano
  • Autor

Okazało się, że pies pogrzebany był w braku zaznaczenia UNWELD :)

 

Od razu nasuwa mi się inne pytanie, jak poprawić jakoś wypalania? :D ponieważ tekstury są lekko trójkątne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.