Skocz do zawartości

Shadow map, problem


CatBurger

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

mam pewien problem, projektuję sobie ciuchy do gry za pomocą programu Marvelous Desingner 3, następnie importuje je jako obj. to Blendera. Riguję, generalnie w grze wszystko działa ale pojawia się problem przy shadow map.

O ile pracuję na gotowcach shadow map wychodzi idealnie, poprawiam cienie i tekstury w PS, nakładam je w grze na obiekt i wszystko wychodzi dobrze.

Przy rzeczach, które ja robię pojawia się już problem na samym początku. Przy widoku UV/Image Editor, otrzymuję coś takiego:

1zdsss.jpg

Po bake (Ambient Ocl.) , wychodzi:

2zad.jpg

 

A tak wygląda shadow map obiektu, na którym zazwyczaj pracuję, gdzie wszystko robię tak samo jak wyżej.

3zad.jpg

 

Czy ktoś może wie, na czym polega problem ? Czy to kwestia samego obiektu stworzonego w MD3?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Tak wyglądają ustawienia przed eksportem do obj. w MD3:

marv.jpg

 

Tak ja mówiłem, pracowałem już na innych obiektach i zawszę przy kliknięciu edit mode w Blenderze, przy widoku UV pokazywał mi się obiekt ładnie rozłożony na części. Tutaj wygląda to jakby był "przód" i "tył" ubrania nałożony na siebie , zamiast "rozłożony" - zastanawiam się w czym tkwi mój błąd?

 

Jeśli chodzi o bake to wygląda to tak, że zaznaczam obiekt, tworze UV Grid, klikam bake z zaznaczoną obcją ambient oclussion i tyle, tak zawsze robiłem i działało ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności