Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Postacie highpoly/low poly - workflow

Featured Replies

Napisano

Siemka,

 

Sorry, mam pytanie, ktory dla niektorych pewnie jest czyms oczywistym, ale ja nie kapuje :P

 

Do tej pory robilem modele w Zbrushu nie martwiac sie o ilosc polygonow, ale ostatnio zaczalem rzucac okiem na rozne wyzwania, ktore pojawiaja sie na necie np. Riot Games, BlizzCon itp. Kazdy z nich wymaga zrobienia postaci, gdzie siatka ma kilkanascie tysiecy polygonow np.

What to deliver

  • Beauty shot of the high poly sculpt (high resolution) at angles that will best show the quality of your asset
  • Beauty shot of the low poly model (high resolution) at angles that will best show the quality of your asset
  • A construction shot (high resolution) which should include the following:
    • Wireframe of the low poly model w/ polycounts
    • Texture Sheet showing a good demonstration of economical UV space

Any reference and/or sketches that illustrate your thought proce

Gdyby ktos mogl mi powiedziec o co chodzi w tych pogrubionych to bylbym wdzieczny :)

 

Albo tak jak tutaj, model, ktory posiada super detal, a jest stworzony z kilkutysiecy polygonow, nie 10mln :P

Ewentualnie ten demo reel

, modele wygladaja swietnie, a maja po 65tys poly.

 

Bylby ktos tak mily i wytlumaczyl mi jak sie to robi, jaki jest proces ?

 

Wiem, ze na pewno znalazlbym takie informacje w sieci, ale zajelo by to troche, a ktos na pewno mi to wyjasni w jednym poscie o wiele szybciej :)

Z gory dzieki

 

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wpisz w google retopology, a później normalmap. BTW chyba jednak będzie szybciej jak poszukasz w necie, zamiast czekać, aż ktoś Ci opisze wszystko w jednym poście.

Napisano
Wireframe of the low poly model w/ polycounts

Texture Sheet showing a good demonstration of economical UV space

 

Wireframe/Siatka modelu low poly. z liczbą polycount/trójkątów.. vertexów itp

Tekstura pokazująca jak zagospodorowałeś miejsce, ekonomiczną uv'ką. czyli pokazanie tekstury z UV'ką.

 

  • Beauty shot of the low poly model (high resolution) at angles that will best show the quality of your asset

 

Finalny render low poly, w wysokiej rozdzielczości z najlepszej perspektywy która pokaże jakość twojej pracy.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.