Skocz do zawartości

Renderowanie sceny tak by mozna bylo nalozyc szklande obiekty na tlo w photoshopie.

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich bardzo serdecznie. W 3ds Max jestem totalnie nowy, przezucilem sie z Cinemy 4D, z niewiadomych wzgledow byla totalnie neistabilna pod windows 8,1.

Mam teraz jeden problem dotyczacy renderingu. Dos szybko opanowalem podstawy modelingu w 3dsMax ale z renderingiem to jest juz inna bajka.

Moj problem polega na tym ze mam nastepujace zadanie do zrobienia (termin strasznei sie zbliza). Robie teraz prospekt i jedna z jego czesci jest dziecko bawiace sie na podlodze a przed nim klocki (szklane, przezroczyste, w ktrycch sa zabawki). Musze wiec wyrenderowac te klocki tak zeby mozna bylo je nalozyc na tlo w photoshopie. Ok wyrenderowalem takze kanal alpha, wszystko swietnie, tylko ze alpha "leci tylko po zarysach" tzn samo szklo nie ma przezroczystosci. Nie mam pojecia jak to zlozyc i nie wiem szczerze jak szukac np na youtube lub na forach bo porpostu wszedzie wyskakuje tylko o Alpha Channel.

A chcialem dodac ze uzywam 3dsMax w wersji 2015 i renderuje w Mental Rayu.

Przepraszam za brak polskich znakow, jestem w chwili obecnej po za granicami kraju.

Pozdrawiam

Pawel

Edytowane przez pablito1984de

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 899
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem jak jest w maxie, ale zapewne podobnie jak w maya :P

Wszystko zalezy co masz z tylu klockow. Jesli masz swiatlo bezposrednio musisz wylaczyc dla niego "visible in refraction".

Jesli sa na bialym tle np to dla bialego tla wylaczasz "visible in refraction" :) I upewniasz sie ze juz za klockami niczego nie ma.

I renderujesz z alpha jak dotychczas.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności