polka dot Napisano 25 Wrzesień 2004 Share Napisano 25 Wrzesień 2004 Witam. mam problem, bo nie wiem jak w brazilu zrobic rozmazane odbicie (reflact), chodzi o to ze im jest obiekt dalej, tym bardziej jest rozmazane jego odbicie. nie wiem nawet jak to sie nazywa, dlatego zakladam nowy post a nie szukam na forum. bardzo prosze o pomoc! pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość User190 Napisano 25 Wrzesień 2004 Share Napisano 25 Wrzesień 2004 glossy.. w chromie masz takie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 25 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 25 Wrzesień 2004 a jak sie ustawia kolor materialu w Brazil Chrome? nie bardzo wiem a mi to potrzebne... bo chyba nie chodzi o pole FILTER bo im robie ciemniejsze tym mniej material odbija pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 25 Wrzesień 2004 Share Napisano 25 Wrzesień 2004 to sie zdziwisz ... bo wlasnie filter ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 25 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 25 Wrzesień 2004 no okej ale jak chce miec czarny kolor to ftedy reflect spada do 0 i material nic nie odbija :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Archangel Napisano 25 Wrzesień 2004 Share Napisano 25 Wrzesień 2004 To wez Brazil Advanced Cs dajesz czarny a reflect jakis szary w zaleznosci jak mocne chcesz uzyskac odbicie...a w Advanced Reflection zaznaczasz Glossy jesli chcesz rozmazac odbicie... Mozesz jeszcze wrzucic w slot reflect mape falloff to odbicie bedzie zanikalo wraz z odlegloscia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 25 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 25 Wrzesień 2004 dziekoowka... wszyscy jestescie wielcy! rozwiazujecie wszystkie moje problemy ;) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 26 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 26 Wrzesień 2004 moze mi ktos jeszcze powiedziec za co jest odpowiedzialne 'focus map' w glossie? aha, i nie wiem czy dobrze robie, ale im wieksza jest liczba w glossiness, tym mniej rozmazuje, tak? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 26 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 26 Wrzesień 2004 jakby ktos moogl wogoole opisac glossy co do czego i gdzie zeby ladnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość User190 Napisano 26 Wrzesień 2004 Share Napisano 26 Wrzesień 2004 http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=110278&postcount=4 L00knij na to... i korzystaj troche z wyszukiwarki!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Archangel Napisano 26 Wrzesień 2004 Share Napisano 26 Wrzesień 2004 hmmm to moze ja sie o cos zapytam bez tworzenia nowego watku...jezeli ktos widzial np spod aluminiowego garczka wie o co mi chodzi...ze wzgledu na to ze alu szlifowane jest w tym przypadku po okregu powstaja na nim bardzo charakterystyczne odbicia i refleksy swietlne rozchdzace sie od srodka. Jak cos takiego zrobic w brazilu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 26 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 26 Wrzesień 2004 Aleksander dzieki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się