Napisano 18 Listopad 201410 l Hi, jakiś czas temu zrobiłem converter normal map do cavity map(curvature map). Już nie trzeba robić tego w zewnętrzych programach xnormalu/crazybumpie/photoszopie czy czymtam jeszcze. Wszystko działa realtime. Można to wykorzystać do tworzenia tekstur lub bezpośrednio wypalić do pliku. Wystarczy w materiale dodać swoją normal mapę a w node editorze dodać grupę cavity map i podłączyć do outputa. Przydatne stronki http://www.bs3d.com/index.php?page=7 http://lodev.org/cgtutor/filtering.html http://docs.gimp.org/en/plug-in-convmatrix.html i blend file http://www.blendswap.com/blends/view/76502 rice
Napisano 18 Listopad 201410 l Link do blenda nie działa. Przydało by mi się to, bo właśnie rozkminiałem jak to zrobić bez PS
Napisano 19 Listopad 201410 l Autor aj to jakaś bardziej skomplikowana historia z tym blendswapem wrzuciłem na przeklej http://przeklej.org/file/JWGK8B/cavity.map.converter.blend
Napisano 24 Listopad 201410 l Autor hi, poprawiłem troche moją grupę i powyciągałem opcję na zewnątrz noda. http://www.blendswap.com/blends/view/76502 Edytowane 24 Listopad 201410 l przez rice
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto