Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hi, jakiś czas temu zrobiłem converter normal map do cavity map(curvature map). Już nie trzeba robić tego w zewnętrzych programach xnormalu/crazybumpie/photoszopie czy czymtam jeszcze. Wszystko działa realtime. Można to wykorzystać do tworzenia tekstur lub bezpośrednio wypalić do pliku. Wystarczy w materiale dodać swoją normal mapę a w node editorze dodać grupę cavity map i podłączyć do outputa.

Przydatne stronki

http://www.bs3d.com/index.php?page=7

http://lodev.org/cgtutor/filtering.html

http://docs.gimp.org/en/plug-in-convmatrix.html

 

i blend file

http://www.blendswap.com/blends/view/76502

 

rice

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności