rice Napisano 18 Listopad 2014 Napisano 18 Listopad 2014 Hi, jakiś czas temu zrobiłem converter normal map do cavity map(curvature map). Już nie trzeba robić tego w zewnętrzych programach xnormalu/crazybumpie/photoszopie czy czymtam jeszcze. Wszystko działa realtime. Można to wykorzystać do tworzenia tekstur lub bezpośrednio wypalić do pliku. Wystarczy w materiale dodać swoją normal mapę a w node editorze dodać grupę cavity map i podłączyć do outputa. Przydatne stronki http://www.bs3d.com/index.php?page=7 http://lodev.org/cgtutor/filtering.html http://docs.gimp.org/en/plug-in-convmatrix.html i blend file http://www.blendswap.com/blends/view/76502 rice
JoseConseco Napisano 18 Listopad 2014 Napisano 18 Listopad 2014 Link do blenda nie działa. Przydało by mi się to, bo właśnie rozkminiałem jak to zrobić bez PS
rice Napisano 19 Listopad 2014 Autor Napisano 19 Listopad 2014 aj to jakaś bardziej skomplikowana historia z tym blendswapem wrzuciłem na przeklej http://przeklej.org/file/JWGK8B/cavity.map.converter.blend
rice Napisano 24 Listopad 2014 Autor Napisano 24 Listopad 2014 (edytowane) hi, poprawiłem troche moją grupę i powyciągałem opcję na zewnątrz noda. http://www.blendswap.com/blends/view/76502 Edytowane 24 Listopad 2014 przez rice
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się