Skocz do zawartości

Cavity Mapy w Node Editorze


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hi, jakiś czas temu zrobiłem converter normal map do cavity map(curvature map). Już nie trzeba robić tego w zewnętrzych programach xnormalu/crazybumpie/photoszopie czy czymtam jeszcze. Wszystko działa realtime. Można to wykorzystać do tworzenia tekstur lub bezpośrednio wypalić do pliku. Wystarczy w materiale dodać swoją normal mapę a w node editorze dodać grupę cavity map i podłączyć do outputa.

Przydatne stronki

http://www.bs3d.com/index.php?page=7

http://lodev.org/cgtutor/filtering.html

http://docs.gimp.org/en/plug-in-convmatrix.html

 

i blend file

http://www.blendswap.com/blends/view/76502

 

rice

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności