Jump to content

Cavity Mapy w Node Editorze


rice

Recommended Posts

Hi, jakiś czas temu zrobiłem converter normal map do cavity map(curvature map). Już nie trzeba robić tego w zewnętrzych programach xnormalu/crazybumpie/photoszopie czy czymtam jeszcze. Wszystko działa realtime. Można to wykorzystać do tworzenia tekstur lub bezpośrednio wypalić do pliku. Wystarczy w materiale dodać swoją normal mapę a w node editorze dodać grupę cavity map i podłączyć do outputa.

Przydatne stronki

http://www.bs3d.com/index.php?page=7

http://lodev.org/cgtutor/filtering.html

http://docs.gimp.org/en/plug-in-convmatrix.html

 

i blend file

http://www.blendswap.com/blends/view/76502

 

rice

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy