rice Posted November 18, 2014 Share Posted November 18, 2014 Hi, jakiś czas temu zrobiłem converter normal map do cavity map(curvature map). Już nie trzeba robić tego w zewnętrzych programach xnormalu/crazybumpie/photoszopie czy czymtam jeszcze. Wszystko działa realtime. Można to wykorzystać do tworzenia tekstur lub bezpośrednio wypalić do pliku. Wystarczy w materiale dodać swoją normal mapę a w node editorze dodać grupę cavity map i podłączyć do outputa. Przydatne stronki http://www.bs3d.com/index.php?page=7 http://lodev.org/cgtutor/filtering.html http://docs.gimp.org/en/plug-in-convmatrix.html i blend file http://www.blendswap.com/blends/view/76502 rice Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoseConseco Posted November 18, 2014 Share Posted November 18, 2014 Link do blenda nie działa. Przydało by mi się to, bo właśnie rozkminiałem jak to zrobić bez PS Link to comment Share on other sites More sharing options...
rice Posted November 19, 2014 Author Share Posted November 19, 2014 aj to jakaś bardziej skomplikowana historia z tym blendswapem wrzuciłem na przeklej http://przeklej.org/file/JWGK8B/cavity.map.converter.blend Link to comment Share on other sites More sharing options...
rice Posted November 24, 2014 Author Share Posted November 24, 2014 (edited) hi, poprawiłem troche moją grupę i powyciągałem opcję na zewnątrz noda. http://www.blendswap.com/blends/view/76502 Edited November 24, 2014 by rice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now