Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam :)

 

Chciałabym przedstawić swój świeżo upieczony projekt – Dragonette.

 

Zainspirowany fantastyczną kolekcją „smoczej” porcelany, którą ostatnio oglądałam oraz moją własną fascynacja Orientem.

 

Render – 3ds max + Vray, kilka szlifów w Photoshopie.

 

Wszelka konstruktywna krytyka mile widziana...

 

Pozdrawiam!

 

dragonette.jpg

 

dragonette2.jpg

 

dragonette3.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Sama tematyka bardzo fajna i ciekawa, ujęcia ze zbliżeniami fajne:) masz odrobinę za mocno ostrzący filtr aa zerknij na krawędziach masz ząbkowanie szczególnie tam gdzie jest refleksja. Dobra by tu była Area albo vraylanczosfilter z lekko podbitym parametrem jeśli nadal będą ząbki, Do materiału poduszek warto dodać do bump mapkę normal, która spowoduje że będą one lekko pogniecione, będą wyglądały bardziej realistycznie :)np taką http://i.imgur.com/YphWQpx.jpg

Teraz to co tak naprawdę należy poprawić:)

- wywal model drzwi przesuwnych jest toporny i nieładny, psuje odbiór będąc nawet na drugim planie, wstaw jakieś delikatniejsze konstrukcje

- na pierwszym ujęciu światło nie wchodzi do wnętrza z dworu praca przez to dużo traci, wstawiłaś w okna vraylight z opcja skyportal?

- na pierwszym ujęciu masz niedoświetloną lewa stronę, ława zasadniczo zlewa ci się w jeden ciemny obiekt

- dopracuj materiał drewna ławy daj mu jakiś bump i lekki połysk i popraw jej mapowanie

Edytowane przez skalpel3d

Napisano
  • Autor

Dzięki za uwagi - szczególnie pod kątem oświetlenia :) Założyłam sobie kilka źródeł światła (okno i lampę) i sama nie byłam pewna, jak wyjdzie. Wezmę się za to raz jeszcze, a może przy okazji przerenderuję scenę w Corona (jeszcze jej nie próbowałam i kusi mnie :)

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności