Napisano 24 Listopad 201410 l Witam :) Chciałabym przedstawić swój świeżo upieczony projekt – Dragonette. Zainspirowany fantastyczną kolekcją „smoczej” porcelany, którą ostatnio oglądałam oraz moją własną fascynacja Orientem. Render – 3ds max + Vray, kilka szlifów w Photoshopie. Wszelka konstruktywna krytyka mile widziana... Pozdrawiam!
Napisano 24 Listopad 201410 l Sama tematyka bardzo fajna i ciekawa, ujęcia ze zbliżeniami fajne:) masz odrobinę za mocno ostrzący filtr aa zerknij na krawędziach masz ząbkowanie szczególnie tam gdzie jest refleksja. Dobra by tu była Area albo vraylanczosfilter z lekko podbitym parametrem jeśli nadal będą ząbki, Do materiału poduszek warto dodać do bump mapkę normal, która spowoduje że będą one lekko pogniecione, będą wyglądały bardziej realistycznie :)np taką http://i.imgur.com/YphWQpx.jpg Teraz to co tak naprawdę należy poprawić:) - wywal model drzwi przesuwnych jest toporny i nieładny, psuje odbiór będąc nawet na drugim planie, wstaw jakieś delikatniejsze konstrukcje - na pierwszym ujęciu światło nie wchodzi do wnętrza z dworu praca przez to dużo traci, wstawiłaś w okna vraylight z opcja skyportal? - na pierwszym ujęciu masz niedoświetloną lewa stronę, ława zasadniczo zlewa ci się w jeden ciemny obiekt - dopracuj materiał drewna ławy daj mu jakiś bump i lekki połysk i popraw jej mapowanie Edytowane 24 Listopad 201410 l przez skalpel3d
Napisano 24 Listopad 201410 l Autor Dzięki za uwagi - szczególnie pod kątem oświetlenia :) Założyłam sobie kilka źródeł światła (okno i lampę) i sama nie byłam pewna, jak wyjdzie. Wezmę się za to raz jeszcze, a może przy okazji przerenderuję scenę w Corona (jeszcze jej nie próbowałam i kusi mnie :) Pozdrawiam!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto