kielbasa Napisano 3 Grudzień 2014 Napisano 3 Grudzień 2014 Czesc, Pytanie mam, moze ktos bedzie w stanie pomoc. Mam taka strukture, jak na drugim zdjeciu, i chcialbym, zeby swiatlo z kuli rozchodzilo sie po ramionach w taki sposob, jak na 1 zdjeciu, czyli po brzegach tych odnog, i powoli zanikalo. Ten material, ktory jest, to blend material, z vraylight jako coat material, a jako blend map jest vraydirt z mapa noise w unocculed color. Dodatkowo w kuli jest wstawione swiatlo vray sphere, zeby byla jasniejsza. Macie pomysl, jak to zrobic? dzieki
biszkopte Napisano 3 Grudzień 2014 Napisano 3 Grudzień 2014 a nie lepiej i prościej pobawić sie maskami w ps lub ae ? niż renderować coś takiego ?
kielbasa Napisano 3 Grudzień 2014 Autor Napisano 3 Grudzień 2014 Bede potrzebowal kilka ujec z roznej perspektywy, wiec chyba nie.
PLS Napisano 3 Grudzień 2014 Napisano 3 Grudzień 2014 Skoro używasz materiał Blend to jako maskę umieszczasz mapkę Falloff. Z kolei jeden z materiałów możesz użyć vraylight aby świeciły krawędzie, drugi materiał przeźroczysty (aby środek był przeźroczysty). Ostrość zanikającego gradientu na krawędziach regulujesz sobie krzywymi na wykresie w mapce Falloff.
kielbasa Napisano 3 Grudzień 2014 Autor Napisano 3 Grudzień 2014 Dzieki panowie, poprobuje z tym Fallofem. Jedyna trudnosc jaka tu widze, to to, ze to swiatlo chcialbym, zeby zanikalo na krawedziach 'ramion' wraz z odlegloscia od srodka 'kuli'.. No ale powalcze. dzieki jeszcze raz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się