Napisano 3 Grudzień 201410 l Czesc, Pytanie mam, moze ktos bedzie w stanie pomoc. Mam taka strukture, jak na drugim zdjeciu, i chcialbym, zeby swiatlo z kuli rozchodzilo sie po ramionach w taki sposob, jak na 1 zdjeciu, czyli po brzegach tych odnog, i powoli zanikalo. Ten material, ktory jest, to blend material, z vraylight jako coat material, a jako blend map jest vraydirt z mapa noise w unocculed color. Dodatkowo w kuli jest wstawione swiatlo vray sphere, zeby byla jasniejsza. Macie pomysl, jak to zrobic? dzieki
Napisano 3 Grudzień 201410 l a nie lepiej i prościej pobawić sie maskami w ps lub ae ? niż renderować coś takiego ?
Napisano 3 Grudzień 201410 l Skoro używasz materiał Blend to jako maskę umieszczasz mapkę Falloff. Z kolei jeden z materiałów możesz użyć vraylight aby świeciły krawędzie, drugi materiał przeźroczysty (aby środek był przeźroczysty). Ostrość zanikającego gradientu na krawędziach regulujesz sobie krzywymi na wykresie w mapce Falloff.
Napisano 3 Grudzień 201410 l Autor Dzieki panowie, poprobuje z tym Fallofem. Jedyna trudnosc jaka tu widze, to to, ze to swiatlo chcialbym, zeby zanikalo na krawedziach 'ramion' wraz z odlegloscia od srodka 'kuli'.. No ale powalcze. dzieki jeszcze raz.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto