Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czesc,

 

Pytanie mam, moze ktos bedzie w stanie pomoc.

Mam taka strukture, jak na drugim zdjeciu, i chcialbym, zeby swiatlo z kuli rozchodzilo sie po ramionach w taki sposob, jak na 1 zdjeciu, czyli po brzegach tych odnog, i powoli zanikalo.

 

Ten material, ktory jest, to blend material, z vraylight jako coat material, a jako blend map jest vraydirt z mapa noise w unocculed color. Dodatkowo w kuli jest wstawione swiatlo vray sphere, zeby byla jasniejsza.

Macie pomysl, jak to zrobic?

dzieki

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Skoro używasz materiał Blend to jako maskę umieszczasz mapkę Falloff. Z kolei jeden z materiałów możesz użyć vraylight aby świeciły krawędzie, drugi materiał przeźroczysty (aby środek był przeźroczysty). Ostrość zanikającego gradientu na krawędziach regulujesz sobie krzywymi na wykresie w mapce Falloff.

Napisano
  • Autor

Dzieki panowie, poprobuje z tym Fallofem.

Jedyna trudnosc jaka tu widze, to to, ze to swiatlo chcialbym, zeby zanikalo na krawedziach 'ramion' wraz z odlegloscia od srodka 'kuli'..

No ale powalcze.

 

dzieki jeszcze raz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności